Κ. Τσολάκης,The Kompany: Επενδύουμε στον πελάτη και προσφέρουμε λύσεις που δημιουργούν βιώσιμη αξία
Κώστας Τσολάκης, Founder The Kompany
Μια σύγχρονη εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων καλείται να είναι πολυδιάστατη και ευέλικτη, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο και ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον. Οι παραδοσιακές υπηρεσίες και πρακτικές PR παραμένουν πάντα επίκαιρες και αναγκαίες για την εξωστρέφεια και προβολή των επιχειρήσεων, όμως πλέον πρέπει να πλαισιώνονται και από πιο εξελιγμένες υπηρεσίες.
Η στρατηγική επικοινωνία, το content marketing, το reputation management, τα social media, οι στρατηγικές εταιρικής υπευθυνότητας καθώς και η διαχείριση κρίσεων, παραμένουν αναγκαία εργαλεία, ωστόσο ένα PR Agency οφείλει να αφουγκράζεται και να επενδύει σε καινοτόμους προσεγγίσεις. Υπηρεσίες που αφορούν τη στοχευμένη και προσωποποιημένη επικοινωνία έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης PR στρατηγικής, με εργαλεία που βασίζονται σε τεχνολογίες αιχμής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και η ανάλυση δεδομένων. Το AI μπορεί να ενισχύσει την ικανότητα παρακολούθησης και ανάλυσης της κοινής γνώμης σε πραγματικό χρόνο, προβλέποντας τάσεις και αντιδράσεις προτού αυτές εκδηλωθούν. Επιπλέον, η εξατομικευμένη επικοινωνία είναι το μέλλον και στον κλάδο του PR. Η ανάλυση δεδομένων (data-driven insights) επιτρέπει την προσέγγιση κοινού με αμιγώς προσωποποιημένο περιεχόμενο, βελτιστοποιημένο για κάθε πλατφόρμα και μέσο, ενώ η χρήση predictive analytics βοηθά στη χάραξη πιο αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας για τα brands και τις εταιρείες.
adb: Τι έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν;
Οι δημόσιες σχέσεις έχουν μετασχηματιστεί δραματικά τα τελευταία χρόνια, καθώς σήμερα το τοπίο της επικοινωνίας είναι πιο κατακερματισμένο, αλλά ταυτόχρονα και πιο απαιτητικό. Η αλλαγή που βιώνουμε σήμερα στο PR δεν αφορά απλώς τα εργαλεία και τις τεχνικές αλλά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την ίδια την έννοια της επικοινωνίας.
Ζούμε σε ένα έντονα ψηφιακό περιβάλλον, στοιχείο που μας προσφέρει νέα κανάλια επικοινωνίας και μια πιο διαδραστική σχέση με το ευρύ κοινό. Οι παλιές, μονοδιάστατες πρακτικές του να ελέγχεις την αφήγηση δεν είναι πια επαρκείς, αφού το κοινό πλέον δεν καταναλώνει μόνο περιεχόμενο, αλλά συμμετέχει ενεργά σε αυτό, επιβάλλοντας μεγαλύτερη διαφάνεια και αυθεντικότητα από τις εταιρείες.
Η ταχύτητα της πληροφορίας επίσης απαιτεί άμεση αντίδραση, γεγονός που καθιστά τη διαχείριση της επικοινωνίας σαφώς πιο πολύπλοκη και απαιτητική. Η τεχνολογία και τα δεδομένα είναι τα νέα εργαλεία, ενώ η στρατηγική επικοινωνία απαιτεί βαθύτερη κατανόηση της αγοράς και του κοινού.
Παράλληλα, η εισαγωγή του AI και των αυτοματοποιημένων εργαλείων ανάλυσης έχει αλλάξει ριζικά την ταχύτητα με την οποία οι πληροφορίες διαχειρίζονται και αξιοποιούνται. Η κατανόηση των συναισθημάτων του κοινού (sentiment analysis), η παρακολούθηση του online discourse και η αυτοματοποίηση της δημιουργίας και διανομής περιεχομένου, έχουν γίνει game changers.
adb: Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία όσον αφορά το PR και πώς αποτυπώνεται στη στρατηγική και λειτουργία της εταιρείας; Τι διαφοροποιεί το agency από τον ανταγωνισμό;
Η φιλοσοφία μας περιστρέφεται γύρω από την έννοια της αυθεντικής και συναισθηματικής σύνδεσης με το κοινό. Το PR δεν αφορά απλώς να δημιουργείς, να επικοινωνείς ή να διαχειρίζεσαι την ταυτότητα και το DNA ενός οργανισμού, αλλά να δημιουργείς γνήσιες και relevant ιστορίες που έχουν απήχηση στους ανθρώπους. Πρεσβεύουμε ότι η επικοινωνία πρέπει να είναι ανθρωποκεντρική, να εστιάζει σε αξίες και να εμπνέει. Για εμάς στη The Kompany, η καινοτομία και η ενσυναίσθηση είναι τα δύο θεμελιώδη στοιχεία που καθορίζουν κάθε μας δράση. Αυτό αποτυπώνεται καθημερινά στη στρατηγική μας, όπου κάθε project που αναλαμβάνουμε είναι προσαρμοσμένο στις μοναδικές ανάγκες του πελάτη μας, με μια προσέγγιση που συνδυάζει τα δεδομένα με τη δημιουργικότητα.
Η διαφοροποίησή μας έγκειται στη δέσμευσή μας να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από απλά αποτελέσματα. Επενδύουμε στον πελάτη, κατανοούμε τη μοναδική του ιστορία και του προσφέρουμε λύσεις που δημιουργούν βιώσιμη αξία. Δεν προσεγγίζουμε το PR με γενικευμένες φόρμουλες, αλλά με στρατηγική που αγγίζει την καρδιά και το μυαλό του κοινού. Η The Kompany έχει χτίσει μια κουλτούρα καινοτομίας και ευελιξίας, όπου οι ιδέες, η τεχνολογία και το συναίσθημα συνδυάζονται για να δημιουργήσουν πραγματικά θετικό πρόσημο, καθώς πιστεύουμε βαθιά ότι το μέλλον του PR ανήκει στις εταιρείες που συνδυάζουν την τεχνολογία με την ανθρώπινη διαίσθηση, που εστιάζουν σε δεδομένα, αλλά χωρίς να χάνουν την αφήγηση.
adb: Ποιες συνεργασίες και projects της εταιρείας θα λέγατε πως έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία;
Κάθε συνεργασία και project είναι μοναδικό και αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της πορείας μας, όμως ξεχωρίζω εκείνες τις συνεργασίες που μας ώθησαν να ανακαλύψουμε νέα όρια και να υπερβούμε προσδοκίες. Είναι εκείνα τα projects που πραγματικά μας διαφοροποιούν και καθορίζουν το αποτύπωμά μας και που μας επιτρέπουν να αξιοποιήσουμε την εμπειρία μας, την τεχνογνωσία μας, τη δημιουργικότητα, τη στρατηγική μας σκέψη με έναν ή για ένα σκοπό. Αυτά τα projects δεν είναι απλώς επιτυχημένα από άποψη επικοινωνίας, αλλά είναι παραδείγματα του πώς η αποτελεσματική χρήση του PR μπορεί να δημιουργήσει θετικές και ισχυρές αλλαγές σε πραγματικό χρόνο.
Παραμένουν διαχρονικά σημαντικές για εμάς οι συνεργασίες που αφορούν κοινωνικά υπεύθυνες πρωτοβουλίες, που συνδέονται με το social impact και ενσωματώνουν την έννοια της βιωσιμότητας, της συμπερίληψης και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Τέτοιου είδους projects δεν αποτελούν απλώς επιτυχημένες επικοινωνιακές καμπάνιες που θα ξεχωρίσουν ή ακόμη και θα βραβευτούν, αλλά θα προσφέρουν πραγματική αξία στην κοινωνία, τον άνθρωπο, το περιβάλλον, καθώς και σε οργανισμούς που χρειάζονται τη στήριξή μας, κι αυτό είναι κάτι που δεν σταματά να μας εμπνέει και θα μας γεμίζει πάντα υπερηφάνεια.
Deipnosofistirion
Masoutis
Celia Kritharioti
Georg Jensen
Alûstre
ANT1+
Mad
CONTACT DETAILS
ΟΝΟΜΑ:
THE KOMPANY IKE
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Τατοΐου 73, Κηφισιά 145 64
ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
210 8000587
Ε-MAIL:
info@thekompany.gr
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Έλενα Χουλιάρα, Managing Director