Μ. Καζαδέλλη & Κ. Λιμπέρης, Palladian: Σεβασμός προς τον πελάτη με σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης
Μαρίτα Καζαδέλλη, General Manager και Κωνσταντίνος Λιμπέρης, Chief Operating Officer, Palladian Communication Specialists
adb: Ποιες υπηρεσίες πρέπει να προσφέρει σήμερα μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων; Τι έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν;
Μαρίτα Καζαδέλλη: Αν εξετάσουμε την ερώτηση καθαρά σε θεωρητικό επίπεδο, οι τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας δεν έχουν αλλάξει κατά βάση με την πάροδο των ετών, έχουν όμως εμπλουτιστεί και διευρυνθεί σημαντικά προς διάφορες κατευθύνσεις. Η διαχείριση της εικόνας και της φήμης των εταιρειών, η προβολή και η πρόκληση θετικής δημοσιότητας στα μέσα, η διατήρηση των σχέσεων με τους εκπροσώπους των Media και η αντιμετώπιση πιθανών επικοινωνιακών κρίσεων, είναι κάποιες από αυτές τις υπηρεσίες οι οποίες αποτελούν διαχρονικά τα ζητούμενα των πελατών. Αυτό που έχει αλλάξει είναι, θα έλεγα, οι συνθήκες κάτω από τις οποίες τίθενται τα ζητούμενα αυτά και οι παράμετροι που πρέπει να λάβουν υπόψη οι εταιρείες Επικοινωνίας, για να σταθούν δίπλα στον πελάτη τους. Η αμεσότητα, η ευελιξία, η ενσυναίσθηση των πραγματικών αναγκών και, κατ’ ουσία, η ταύτιση με τον πελάτη σε όλα τα επίπεδα, αποτελούν ανάγκες του σήμερα περισσότερο παρά ποτέ. Όσο οι συνθήκες αλλάζουν, η Επικοινωνία δεν μπορεί να μένει ανεπηρέαστη - προσαρμόζεται, ανταποκρίνεται με διαφορετικό τρόπο στα επιτακτικά ζητούμενα και προχωρά με προσεκτικά βήματα, έχοντας πάντα ως οδηγό την ταυτότητα αλλά και την ιδιοσυγκρασία του brand και του πελάτη.
adb: Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία όσον αφορά το PR και πώς αποτυπώνεται στη στρατηγική και στη λειτουργία της εταιρείας; Τι διαφοροποιεί το agency από τον ανταγωνισμό;
Κωνσταντίνος Λιμπέρης: Κατά τη διάρκεια των 23 ετών της λειτουργίας της Palladian στο χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων, ένα πράγμα παραμένει αναλλοίωτο και οδηγός της εταιρείας: ο σεβασμός προς τον πελάτη και η καλλιέργεια σχέσεων αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Αν ανατρέξουμε στο πελατολόγιο της εταιρείας μας, θα βρούμε πελάτες που παραμένουν πιστοί συνεργάτες μας από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι κατορθώσαμε, με πολλή προσπάθεια και συνεχή αγώνα, να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους και να προσφέρουμε τις λύσεις που χρειάζονταν στα καθημερινά τους ζητήματα. Αυτό συνεχίζουμε και σήμερα, εκπαιδεύοντας τους ανθρώπους μας στη διαχείριση των ίδιων των πελατών, όχι απλώς των λογαριασμών τους. Και αυτό έχει πραγματική αξία, τόσο για εκείνους όσο και για εμάς. Ο χαρακτηρισμός μας ως «Σύμβουλοι Επικοινωνίας» έχει σημασία, καθώς εμπεριέχει έμμεσα και το κομμάτι της αμφίδρομης εμπιστοσύνης που προσπαθούμε να συντηρούμε καθημερινά. Τέλος, στην ερώτησή σας σχετικά με το στοιχείο αυτό που μας διαφοροποιεί, θα έλεγα ότι είναι η διάθεσή μας να μη μένουμε στην επιφάνεια και σε μια τυπική σχέση εταιρείας και πελάτη, αλλά να επιδιώκουμε μια εις βάθος ουσιαστική επαφή που θα διαρκέσει χρόνια και θα γίνεται ολοένα και καλύτερη.
adb: Ποιες συνεργασίες και projects της εταιρείας θα λέγατε πως έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία;
Δύσκολα μπορεί να ξεχωρίσει κανείς κάποιες δουλειές και συνεργασίες σε σχέση με κάποιες άλλες, καθώς η καθεμιά έχει μια ξεχωριστή αξία και σημασία για την εταιρεία. Αν έπρεπε να ανατρέξω στον τελευταίο χρόνο, θα μπορούσα να διακρίνω το σημαντικό και δύσκολο project της οργάνωσης της «τριπλής» εκδήλωσης των εγκαινίων του κέντρου διαλογής του πελάτη μας ACS. Και αυτό γιατί απευθυνόταν σε τρία διαφορετικά κοινά, τα οποία έπρεπε διαδοχικά να ξεναγηθούν στο χώρο, να ενημερωθούν για τη λειτουργία και το έργο του και να φιλοξενηθούν. Μια δεύτερη εκδήλωση για την οποία είμαστε πραγματικά υπερήφανοι, καθώς είχαμε την ευθύνη τόσο για την οπτική της ταυτότητα, όσο και για το περιεχόμενο και τη διοργάνωσή της, ήταν το πρώτο Διεθνές Συνέδριο του Ταμείου των Μηχανικών με τίτλο «Σχεδιάζοντας τις βιώσιμες στρατηγικές του αύριο». Μετά από οκτώ μήνες προετοιμασίας, το συνέδριο αυτό συγκέντρωσε μια πλειάδα διεθνών και εγχώριων ομιλητών και επιστημόνων και έδωσε το έναυσμα να ξεκινήσει ένας δημιουργικός διάλογος που θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά, σε δεύτερο αντίστοιχο συνέδριο. Τέλος, είμαστε πολύ υπερήφανοι που και φέτος σε συνεργασία με την DASC Branding, οι διακρίσεις μας συνεχίστηκαν. Στα Travel Marketing Awards 2024 για την πρόταση Destination Branding & Marketing του προορισμού του Νευροκοπίου, λάβαμε το χρυσό πρώτο βραβείο. Στις προσπάθειές μας αυτές έχουμε συνοδοιπόρο τον Brand strategist Δημοσθένη Μπρούσαλη, ο οποίος με την πολύχρονη πείρα του και τις πολλές διακρίσεις του στο χώρο του Branding, αποτελεί έναν ξεχωριστό συνεργάτη μας.
CONTACT DETAILS
ΟΝΟΜΑ:
Palladian Communication Specialists
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Σκουφά 60, Αθήνα 10680
ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
210 3392321
E-MAIL:
klimperis@palladian.gr
URL:
www.palladian.gr
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Κωνσταντίνος Λιμπέρης, Chief Operating Officer