To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μαρία Παπαθανασίου Αρώνες-Outstand Communications: Πρωτοτυπία, δημιουργικότητα & αισθητική ποιότητα

Μαρία Παπαθανασίου Αρώνες-Outstand Communications: Πρωτοτυπία, δημιουργικότητα & αισθητική ποιότητα
Μαρία Παπαθανασίου Αρώνες, Founder and Ceo, Outstand Communications

adb: Ποιες υπηρεσίες πρέπει να προσφέρει σήμερα μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων και τι έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν;

Πλέον, οι Δημόσιες Σχέσεις έχουν μεταμορφωθεί ριζικά λόγω της ψηφιακής επανάστασης και της αυξανόμενης πολυπλοκότητας της επικοινωνίας, αλλά και των πολύπλευρων εταιρικών αναγκών. Μια σύγχρονη PR εταιρεία πρέπει να προσφέρει πολύ περισσότερα από την παραδοσιακή διαχείριση φήμης μέσω δελτίων Τύπου ή σχέσεων με τα μέσα. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν Επικοινωνιακή και Ψηφιακή Στρατηγική, αλλά και Social Media PR, καθώς η παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι πλέον θεμελιώδης. Σε αυτά πρέπει να προστεθούν το branding, η διαχείριση κρίσεων, η συνολική στρατηγική της επικοινωνίας, η δημιουργία αφηγήματος ή η βελτίωση του υπάρχοντος.

Κάτι ακόμη που έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν, είναι η ανάγκη για μετρήσιμα αποτελέσματα. Οι πελάτες δεν ζητούν απλώς δημοσιότητα· ζητούν ουσιαστική εμπλοκή με το κοινό τους και στρατηγική διαχείριση της φήμης τους σε πολλά επίπεδα. Και το ζητούν με αμεσότητα και ευστοχία.

adb: Σε μια εποχή υπερβολικής πληροφορίας πώς διασφαλίζετε ότι τα μηνύματα των πελατών σας ξεχωρίζουν;

Το μεγαλύτερο στοίχημα για μια PR εταιρεία είναι να εξασφαλίσει ότι το μήνυμα του πελάτη θα διαπεράσει τον «θόρυβο» και θα φτάσει στο κοινό που πρέπει. Για να το πετύχουμε αυτό, στηριζόμαστε σε τρία βασικά στοιχεία: την εντιμότητα, τη στρατηγική στόχευση και τη δημιουργικότητα. Μιλάμε με ειλικρίνεια, σεβόμενοι τα κοινό. Κατανοούμε σε βάθος το κοινό-στόχο του κάθε πελάτη και προσαρμόζουμε τη στρατηγική επικοινωνίας του στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του. Και το κάνουμε με πρωτοτυπία, δημιουργικότητα και αισθητική ποιότητα.


adb: Τι είναι αυτό που κάνει την ομάδα σας μοναδική και πώς το δυναμικό της συνεισφέρει στις επιτυχίες των πελατών;

Η πολυδιάστατη προσέγγισή της και τα διαφορετικά backgrounds από τα οποία προέρχονται τα μέλη της. Στην ομάδα μου έχουμε ανθρώπους που εξειδικεύονται τόσο στη στρατηγική επικοινωνία όσο και στη δημιουργία περιεχομένου. Συνδυάζουμε τις γνώσεις και τις ιδέες με τις νέες τάσεις και τα μέσα, με την ικανότητά μας να διηγούμαστε ιστορίες που έχουν νόημα. Οι άνθρωποί μας φέρνουν στην ομάδα διαφορετικές προσεγγίσεις και εμπειρίες. Αυτή η πολυμορφία μάς επιτρέπει να βλέπουμε τα project μας από όλες τις γωνίες και να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις.

Κάτι, όμως, που πραγματικά μας εμπλουτίζει και μας εξελίσσει, είναι οι ίδιοι οι πελάτες μας. Η ποικιλομορφία και οι ιδιαιτερότητές τους. Έχουμε τη χαρά να διαθέτουμε πελάτες από εντελώς διαφορετικούς επιχειρηματικούς κλάδους, από τη Μόδα, Ομορφιά μέχρι τη Φιλοξενία και από τη Βιομηχανία ως την Τεχνολογία και την Αυτοκίνηση. Αποδεικνύουμε καθημερινά ότι μπορούμε να υποστηρίξουμε όχι μόνο lifestyle, beauty και fashion brands όπως Dyson, Hugo Boss, MODIVO, epapoutsia.gr, FrezyDerm, The Bostonians κ.λπ., όπου διαθέτουμε τεράστια και αναγνωρισμένη εμπειρία, αλλά και brands όπως Porsche, Brown Hotels, Elounda Hills, KRAFT Paints, Βioclima, Δουλευταράς, Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, Coffeeway κ.λπ., όπου καταγράφουμε συνεχείς επιτυχίες και σημαντικά αποτελέσματα.


adb: Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε ως CEO ενός PR agency και πώς την ξεπεράσατε;

Γενικά, θα πω ότι ήταν η διαχείριση της ραγδαίας αλλαγής στον ψηφιακό κόσμο και η προσαρμογή της εταιρείας στις νέες απαιτήσεις της αγοράς. Το παραδοσιακό PR μετασχηματίστηκε μέσα σε λίγα χρόνια σε μια εντελώς διαφορετική πραγματικότητα, όπου κυριαρχούν τα social media, το ψηφιακό περιεχόμενο και τα data-driven insights. Για να ξεπεράσουμε αυτή την πρόκληση, έκανα τρία βασικά βήματα:

               1. Εκπαίδευση και ενδυνάμωση της ομάδας
               2. Αναθεώρηση, βελτίωση και επέκταση των υπηρεσιών μας
               3. Στρατηγική συνεργασία με τεχνολογικούς συνεργάτες

adb: Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μέλλον του PR;

Πιστεύω ότι θα δούμε μια ακόμη πιο στενή σύνδεση μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων, της τεχνολογίας και των δεδομένων. Οι Δημόσιες Σχέσεις θα γίνουν ακόμα πιο στρατηγικές και προσανατολισμένες στα αποτελέσματα, με έμφαση στη μετρήσιμη απόδοση των επικοινωνιακών καμπανιών.

Οι αυτοματισμοί και η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) θα παίξουν κομβικό, επίσης, ρόλο. Ήδη βλέπουμε εργαλεία ανάλυσης δεδομένων που μας βοηθούν να παρακολουθούμε τις τάσεις σε πραγματικό χρόνο και να προσαρμόζουμε τις στρατηγικές μας αναλόγως. Στο μέλλον, αυτά τα εργαλεία θα γίνουν ακόμη πιο εξελιγμένα, προσφέροντας βαθύτερες πληροφορίες για τη συμπεριφορά των καταναλωτών και επιτρέποντας μας τη δημιουργία στοχευμένων καμπανιών.

Η σημασία του δημιουργικού storytelling θα παραμείνει βασική, αλλά θα εξελιχθεί. Η επικοινωνία δεν θα είναι πλέον μονοδιάστατη, αλλά πολυκαναλική και διαδραστική. Το περιεχόμενο θα γίνεται πιο διαδραστικό και καθηλωτικό, με τη χρήση τεχνολογιών όπως η επαυξημένη (AR) και η εικονική πραγματικότητα (VR).

adb: Τι συμβουλή θα δίνατε σε μια επιχείρηση που μόλις ξεκινάει να διαμορφώνει την επικοινωνιακή της στρατηγική;

Να ξεκινήσει από την κατανόηση της ταυτότητάς της. Είναι κρίσιμο να γνωρίζει ποιοι είναι, τι εκπροσωπούν και ποιο είναι το USP τους προνόμιο στην αγορά. Αυτή η βάση θα καθορίσει όλες τις επόμενες κινήσεις τους στην επικοινωνία. Κατόπιν, είναι απαραίτητη η ανάπτυξη σαφούς και συνεπούς επικοινωνιακής ταυτότητας. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ισχυρού brand voice και μιας οπτικής ταυτότητας που θα είναι αναγνωρίσιμες. Ασφαλώς, το ποιοτικό περιεχόμενο θα συνεχίσει να αποτελεί σημείο αναφοράς.

CONTACT DETAILS

ΟΝΟΜΑ:
OUTSTAND COMMUNICATIONS

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΛΕΩΦ.  ΚΗΦΙΣΙΑΣ 186A,145 62, ΚΗΦΙΣΙΑ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
210 8089389

E-MAIL:
info@outstand.gr

WEBSITE:

YΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Σύλβια Ιωάννου, Αccount Director