To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μαρίτα Καζαδέλλη - Κωνσταντίνος Λιμπέρης: Παραμένουμε πελατοκεντρικοί για περισσότερο από 20 χρόνια

Μαρίτα Καζαδέλλη - Κωνσταντίνος Λιμπέρης: Παραμένουμε πελατοκεντρικοί για περισσότερο από 20 χρόνια
Η Μαρίτα Καζαδέλλη και ο Κωνσταντίνος Λιμπέρης παραχώρησαν συνέντευξη στην ειδική έκδοση #PR AGENCIES και μίλησαν για την φιλοσοφία και την στάση της Palladian Communication Specialists στο περιβάλλον των Δημοσίων Σχέσεων

Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν;


Μαρίτα Καζαδέλλη,
Account Director, Palladian Communication Specialists
: Είναι γεγονός ότι όσοι εργαζόμαστε στον κλάδο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων, αντιλαμβανόμαστε από την πρώτη στιγμή ότι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της δουλειάς είναι η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα στα ζητούμενα των πελατών. Με δεδομένο ότι οι συνθήκες αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς προς απρόβλεπτες κατευθύνσεις, με πλειάδα παραδειγμάτων μέσα στην τελευταία δεκαετία έως και σήμερα (από το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης, την εξάπλωση της πανδημίας μέχρι και τον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας που βρίσκεται σε εξέλιξη), όλοι οι κλάδοι της οικονομικής και επιχειρηματικής δράσης επηρεάζονται άμεσα και με κάθε τρόπο. Πιστεύω ότι ο ρόλος των επαγγελματιών του χώρου είναι να στηρίξουμε και να θωρακίσουμε ακόμα περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αισθάνονται ότι αποτελούν μέρος μιας δυναμικής ομάδας με κοινούς στόχους, όραμα και προοπτική για την κάθε επιχείρηση. Αυτός ο κοινός «πυρήνας» των ανθρώπων αποτελεί, σήμερα περισσότερο από ποτέ, ζητούμενο όλων των συνεργασιών ανάμεσα στους πελάτες και στις εταιρείες επικοινωνίας.

Εκτός από την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα που προανέφερα, η αμεσότητα στην εξυπηρέτηση, η τάχιστη αντίδραση σε απρόοπτες εξελίξεις 24/7, αλλά και το καθαρό μυαλό είναι πολύτιμες δεξιότητες και χαρακτηριστικά αναγκαία σε μια τόσο πιεστική και απρόβλεπτη εποχή.  Όλα τα παραπάνω οφείλουν να εστιάζουν στην πληρέστερη και πολύπλευρη στήριξη του πελάτη, για να μπορεί και εκείνος να ανταποκρίνεται άμεσα, ψύχραιμα και στοχευμένα σε κάθε εξέλιξη που προκύπτει.


Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;


Κωνσταντίνος Λιμπέρης,
Administrative Manager, Palladian Communication Specialists
: Σ’ αυτό το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο, η Palladian Communications δεν έχει σταματήσει να εστιάζει στον κάθε πελάτη της ξεχωριστά και να προσφέρει υπηρεσίες προσαρμοσμένες στα νέα ζητούμενά του. Από το 2001 έως και σήμερα, η εταιρεία παραμένει απόλυτα πελατοκεντρική, στηρίζοντας τους πελάτες της με συμβουλευτικό αλλά και πρακτικό τρόπο στα νέα δεδομένα.  Έχοντας μακρά εμπειρία στον τομέα της Διαχείρισης Κρίσεων, η Palladian προσφέρει στους πελάτες της την εμπειρία και τεχνογνωσία των στελεχών της, προτείνοντας τα κατάλληλα εργαλεία και μεθόδους αντιμετώπισης κάθε ενδεχόμενου κινδύνου. Η πολύχρονη επαφή με τους εκπροσώπους των ΜΜΕ και η καλλιέργεια των σχέσεων μαζί τους, δίνουν τη δυνατότητα ισχυρών συνεργασιών, με έμφαση στη δημοσιότητα.

Σχετικά με τη διαφοροποίηση της εταιρείας, η Palladian αποτελεί τη μόνη εκπρόσωπο στην Ελλάδα της Public Affairs Community of Europe (PACE), πανευρωπαϊκής ένωσης των εταιρειών Δημοσίων Υποθέσεων. Ως εκ τούτου, ο χώρος των Δημοσίων Υποθέσεων αποτελεί έναν τομέα δράσης και εξειδίκευσης με ξεχωριστή σημασία για εμάς. Παράλληλα, το ξεχωριστό Business unit της Palladian για τη διοργάνωση συνεδρίων, η Palladian Conferences, μετρά οκτώ χρόνια συνεχούς λειτουργίας και παραγωγής συνεδριακών εκδηλώσεων, με θέματα που εμπνέονται από την επικαιρότητα και ενδιαφέρουν στελέχη, επιχειρηματίες και επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων. Συνέδρια που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2022 με θέματα το ESG και τις «έξυπνες» πόλεις (“Smart Cities - City Connect”) είχαν εξαιρετική ανταπόκριση από τους συμμετέχοντες, τόσο διαδικτυακά όσο και με τη φυσική τους παρουσία.


Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια projects που ξεχωρίζετε;

Μαρίτα Καζαδέλλη: Είμαστε ευτυχείς καθώς κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς είχαμε τη χαρά να επεκτείνουμε το πελατολόγιό μας και σε άλλους τομείς, πέραν των πολύχρονων σχέσεων-επαφών που έχουμε διατηρήσει με τον τραπεζικό-χρηματοπιστωτικό κλάδο. Ο κλάδος του Τουρισμού αποτελούσε ανέκαθεν έναν σημαντικό τομέα του ενδιαφέροντός μας και η σύναψη συνεργασίας με τη HIP (Hotel Investment Partners) και την Domes Resorts & Reserves επιβεβαιώνουν το γεγονός με τον καλύτερο τρόπο.

Τα Επιχειρηματικά Βραβεία «Θαλής ο Μιλήσιος» αποτέλεσαν και πάλι ένα από τα σημαντικότερα projects της εταιρείας, καθώς φέτος στην «καρδιά» τους βρέθηκε η γυναικεία επιχειρηματικότητα. Με σημαντικές γυναικείες προσωπικότητες να επιβραβεύονται για την επιχειρηματική τους αριστεία κι ένα ευρύ κοινό του επιχειρηματικού-πολιτικού-κοινωνικού τομέα να παρακολουθεί την εκδήλωση, επιβεβαιώνεται ότι τα Βραβεία «Θαλής ο Μιλήσιος» αποτελούν πράγματι μια εκδήλωση-θεσμό που πραγματοποιείται, παραδοσιακά πλέον, στην έναρξη των εκδηλώσεων της ΔΕΘ.


Τέλος, κάνοντας αναφορά στη ΔΕΘ, θα ήθελα να επισημάνω την πολύ σημαντική συνεργασία μας με το Υπουργείο Οικονομικών για τη δημιουργία του περιεχομένου και όλου του οπτικοακουστικού υλικού του περιπτέρου του. Επιστέγασμα της όλης προσπάθειας ήταν η βράβευση του συγκεκριμένου περιπτέρου από τους υπεύθυνους της ΔΕΘ, γεγονός που ανέδειξε τη δημιουργική δουλειά της Palladian και ανέβασε ακόμα περισσότερο τον πήχυ μας για τη συνέχεια.

CONTACT DETAILS

ΟΝΟΜΑ
Palladian Communication Specialists
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Σκουφά 60, Αθήνα 10680
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
2103392321
E-MAIL
klimperis@palladian.gr
URL
www.palladian.gr
YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 
Κωνσταντίνος Λιμπέρης, Administrative Manager