To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μαριτζίνα Καλογνωμά, Touchpoint Strategies: Αξιοποιούμε τις ευκαιρίες, αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα

Μαριτζίνα Καλογνωμά, Touchpoint Strategies: Αξιοποιούμε τις ευκαιρίες, αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα

H Μαριτζίνα Καλογνωμά, Head of Brand - Group Account Director της Touchpoint Strategies μίλησε στην ειδική έκδοση #PR AGENCIES και στάθηκε στην φιλοσοφία που διατηρεί η εταιρεία σε ένα απαιτητικό περιβάλλον, όπως αυτό των Δημοσίων Σχέσεων.

Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα;
Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν;

Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων και της επικοινωνίας έχει καταγράψει πολύ σημαντικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια και συνεχίζει να αλλάζει μέρα με τη μέρα. Η πανδημία, η δύσκολη οικονομική συγκυρία αλλά και πολλά ακόμα κοινωνικοπολιτικά γεγονότα, έχουν αλλάξει σημαντικά τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις στη χώρα μας και κατ’ επέκταση έχουν αλλάξει τα ζητούμενα από εταιρείες επικοινωνίας. Παράλληλα, οι stakeholders σήμερα είναι περισσότερο δύσπιστοι απέναντι στα μηνύματα και στα «κλισέ» και γι’ αυτό οι επιχειρήσεις καλούνται να γίνουν πιο ειλικρινείς, πιο ουσιαστικές και τολμηρές, επικοινωνώντας περιεχόμενο με διαφάνεια και ουσία.

Ταυτόχρονα, διαπιστώνεται η ανάγκη μιας 360ο στρατηγικής από τις PR εταιρείες που θα λαμβάνει υπόψη όλα τα πιθανά σενάρια, θα είναι ευέλικτη και θα μπορεί να προβλέψει νέες τάσεις ή προβλήματα που μπορούν να εξελιχθούν σε κρίσεις. Με αυτό τον τρόπο, οι εταιρείες μας θα πρέπει λειτουργούν ως σύμβουλοι -κι όχι μόνο ως εκτελεστές- για τις εταιρείες και τα brands, που επιθυμούν να ακολουθούν τις παγκόσμιες τάσεις της εποχής και να παραμένουν relevant.

Σήμερα, οι εταιρείες επικοινωνίας χρειάζεται να εστιάσουν στο σχεδιασμό στρατηγικών και στην υλοποίησή τους με ξεκάθαρο και συγκεκριμένο σκοπό που να ταυτίζεται με τις αξίες και τις αρχές των εκάστοτε stakeholders. Προτεραιότητα είναι η ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ εταιρείας, brand και καταναλωτών (και των λοιπών stakeholders), γι’ αυτό έννοιες όπως η αξιοπιστία, η ενσυναίσθηση, η γνώση και η ευαισθησία αποτελούν πλέον μερικές από τις απαραίτητες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή τα στελέχη που ασχολούνται με το αντικείμενό μας.


Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;

Οι άνθρωποι της Touchpoint Strategies, στελέχη με πολυετή πείρα στον κλάδο της στρατηγικής, της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων, του digital marketing και των public affairs αντιλαμβάνονται το σύνολο των τάσεων και των προκλήσεων του σήμερα. Κατανοούμε όλες τις παραμέτρους του πολιτικού, κοινωνικού, οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος και τη θέση του πελάτη μας μέσα σε αυτό και ως εκ τούτου δρούμε αποτελεσματικά, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες και αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα που δημιουργούνται. Ως σύμβουλοι επικοινωνίας, η κύρια ευθύνη μας είναι να συμπορευόμαστε μαζί με τον πελάτη μας σε στρατηγικό επίπεδο, για να είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει κάθε είδους πρόκληση, όντες αντίστοιχα διαθέσιμοι και ικανοί να δώσουμε ολοκληρωμένες προτάσεις υλοποίησης σε κάθε ανάγκη του.

Σε αυτήν τη νέα πραγματικότητα που ζούμε, η εταιρεία μας προσφέρει ευελιξία και 360ο στρατηγικές, ευθυγράμμιση με τις ανάγκες του σήμερα και υπευθυνότητα σε κάθε δράση και πρωτοβουλία. Βάζουμε την καλή πίστη και το ήθος στο επίκεντρο, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις αξίες που αντιπροσωπεύουν οι εταιρείες και τα brands, ώστε να δημιουργούμε στέρεες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους stakeholders, που λειτουργούν επωφελώς για τους ίδιους, για την εταιρεία αλλά και την κοινωνία ως σύνολο.

Παράλληλα, τα διακριτά business units που λειτουργούμε εσωτερικά, μας επιτρέπουν να στελεχώνουμε τις ομάδες μας με έμπειρους και εξειδικευμένους επαγγελματίες αλλά και νέα άτομα, που με τη φρέσκια ματιά τους φέρνουν αέρα ανανέωσης στα project μας. Συνεπώς, η εξειδίκευση των ανθρώπων μας στον τομέα τους, η διευρυμένη οπτική, η επαφή με τις εξελίξεις, η διορατικότητα, η συνεχής ετοιμότητα και η μεθοδικότητα στο σχεδιασμό των μηνυμάτων και των ενεργειών επικοινωνίας είναι βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας μας, η οποία και μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.


Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια projects που ξεχωρίζετε;

Όλες οι συνεργασίες μας είναι πολύτιμες και μας γεμίζουν τεχνογνωσία και εμπειρία. Θα θέλαμε να μιλήσουμε για δύο ενδιαφέροντα projects, ένα σχετικό με την εταιρική επικοινωνία και ένα για brand επικοινωνία. To ενδιαφέρον έγκειται όχι μόνο στη στρατηγική σκέψη, στη δημιουργικότητα, στο extra mile και στο αποτελεσματικό client service, αλλά στο ότι υπήρξαν και τα δύο έργα χαμηλού προϋπολογισμού.

Πίσω στο 2019, ξεκινήσαμε με τη Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου μαζί, για να χτίσουμε τη νέα επικοινωνιακή της στρατηγική. Στόχος μας ήταν σταδιακά από μια τράπεζα που βρισκόταν πίσω από τις συστημικές, να διεκδικήσει τον δικό της «χώρο» στην τοπική οικονομία και κοινωνία της Ηπείρου, στη συνέχεια να εγκαθιδρυθεί ως «η τράπεζα του τόπου μας» και πλέον να αποτελεί δύναμη ανάπτυξης της Περιφέρειας. Σχεδόν 3.400 δημοσιεύματα μετά, εκ των οποίων πάνω από τα μισά σε πανελλαδικά media, πάνω από δέκα συνεντεύξεις στελεχών, ανάπτυξη συνεργειών με τοπικούς και πανελλαδικούς φορείς, διερεύνηση του δικτύου, κοινωνικές δράσεις με έμπρακτο αποτύπωμα όπως οι χορηγίες υγειονομικών υλικών σε όλα τα νοσοκομεία της Ηπείρου την περίοδο της πανδημίας, μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως η εταιρική επικοινωνία, όταν έχει συνέχεια και συνέπεια, σε βάθος χρόνου διαμορφώνει ουσιαστικά τη φήμη μιας εταιρείας.

Ένα άλλο ενδιαφέρον case που θα θυμόμαστε για πάντα είναι το λανσάρισμα και η επικοινωνιακή στρατηγική της μπύρας Μάμος μέχρι σήμερα.  Ένα brand που μαζί χτίσαμε από την πρώτη μέρα την επικοινωνία του, με το λανσάρισμα στην Πάτρα το 2017 και το 2018 σε όλη την Ελλάδα. Μια μπύρα που «εζυμώθηκε με πάθος» δεν θα μπορούσε να κάνει ενέργειες προβλεπόμενες. Μιλήσαμε για το πάθος που βρίσκεται βαθιά στο DNA του brand, με διαφορετικούς και ανατρεπτικούς τρόπους. Προσεγγίσαμε προσωπικότητες που συνάδουν με τις αξίες του brand, χρησιμοποιήσαμε Μέσα που για πρώτη φορά μια μπύρα έβαλε στην επικοινωνία της, αναδείξαμε την έμπνευση που προσέφερε η ιστορία της μπύρας Μάμος μέσα σε αναγνωρισμένους δημιουργούς και χτίσαμε όλα αυτά τα χρόνια πλάνα επικοινωνίας που μας χάρισαν αναγνώριση και βραβεύτηκαν από το χώρο μας.

CONTACT DETAILS

ΟΝΟΜΑ
Touchpoint Strategies
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Τάκη Καβαλιεράτου 7, Κηφισιά 14564
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
2177778570
E-MAIL
info@touchpoint.gr
URL
www.touchpointstrategies.gr
YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 
Μαριτζίνα Καλογνωμά, Head of Brand - Group Account Director