To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Novibet x NBA: H μαγεία του NBA στο κέντρο της Αθήνας

Novibet x NBA: H μαγεία του NBA στο κέντρο της Αθήνας

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το μπασκετικό event ‘3on3 Road to Glory’, που διοργάνωσε η Novibet στις ιστορικές εγκαταστάσεις του Fokianos Sports Park. Για δύο ημέρες (31 Μαΐου - 1η Ιουνίου), η καρδιά της Αθήνας χτυπούσε στους ρυθμούς του NBA, προσφέροντας μοναδικές στιγμές αγωνιστικής δράσης και θεάματος σε μικρούς και μεγάλους φίλους του αθλήματος. Οι άνθρωποι της Novibet έδωσαν στο adbusiness όλες τις λεπτομέρειες.

adb: Ποια στοιχεία χρειάζεται να έχει μια εταιρεία για να κερδίσει την εμπιστοσύνη ενός τόσου μεγάλου οργανισμού, όπως το NBA;

Χριστόφορος Μποζατζίδης (Chief Marketing OfficerNovibet): Η Novibet τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να αναρριχηθεί σε παγκόσμια κλίμακα μεταξύ των κορυφαίων του κλάδου. Αυτό επιβεβαιώνεται από την αναπτυξιακή τροχιά του οργανισμού που αποτελεί σημείο αναφοράς για τα ελληνικά δεδομένα, έχοντας παρουσία πλέον σε 9 αγορές παγκοσμίως με περισσότερους από 1.200 εργαζομένους. Η αξιοσημείωτη αυτή αναπτυξιακή πορεία της Novibet έχει συνοδευτεί από σημαντικές διακρίσεις διεθνούς εμβέλειας, με προεξέχουσα αυτή στη λίστα FT1000 των Financial Times η οποία μας περιλαμβάνει στις χίλιες ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη.

Το NBA αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα brands ξεφεύγοντας από τα όρια του sports industry. Είναι ένας οργανισμός που διαχρονικά περιφρουρεί το brand name του, με τις συνεργασίες που κάνει να είναι πολύ προσεκτικά επιλεγμένες. Στη Novibet, ως Official Betting Partner του NBA σε Ελλάδα και Κύπρο, μοιραζόμαστε  κοινές αξίες θέτουμε ψηλά τον πήχη  και δημιουργούμε μοναδικές, αθλητικές εμπειρίες μένοντας πιστοί στον κοινό μας στόχο που δεν είναι άλλος από τη συνολική αναβάθμιση της αθλητικής ψυχαγωγίας των φίλων του μπάσκετ σε Ελλάδα και Κύπρο.

Χριστόφορος Μποζατζίδης


adb: Ποια ήταν η επικοινωνιακή στρατηγική που ακολουθήθηκε για την ανάδειξη του event, καθώς και της γενικότερης συνεργασίας μεταξύ Novibet και NBA;

Έλενα Μπάρμπα (Director of Marketing Communication, Novibet): Η επικοινωνιακή στρατηγική μας ήταν ξεκάθαρη και πλήρως ευθυγραμμισμένη με το είδος του project: zero ATL, 100% εμπειρία. Επενδύσαμε σε αυθεντικό περιεχόμενο, street αισθητική και community-first προσέγγιση, με στόχο να “κατεβάσουμε” το NBA στο κέντρο της πόλης με τρόπο που να αγγίζει πραγματικά το κοινό. Στα social δώσαμε έμφαση στο real-time περιεχόμενο, συνεργασίες με creators και δυνατή κάλυψη PR. Ένα από τα highlights της στρατηγικής ήταν και η αποκλειστική συνέντευξη του Isaiah Thomas από τη Δώρα Παντέλη, την οποία προβάλαμε μέσα από τα κανάλια και τα social μας, ενισχύοντας περαιτέρω τη digital απήχηση και την αυθεντική σύνδεση με το μπασκετικό κοινό. Το Larry OBrien Trophy έγινε το απόλυτο viral moment, ενώ συνολικά η καμπάνια επικοινώνησε την ταυτότητα της συνεργασίας Novibet x NBA όχι με λόγια, αλλά με εμπειρίες και εικόνες.

Ο στόχος ήταν να μην κάνουμε απλώς ένα ακόμα event, αλλά να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που θα έχει αποτύπωμα, αποδεικνύοντας στην πράξη τι πραγματικά σημαίνει η συνεργασία μεταξύ Novibet και NBA. Όχι στη θεωρία – στο γήπεδο, τον κόσμο, την κουλτούρα.

Έλενα Μπάρμπα




adb: Τί σημαίνει για ένα brand, που έχει ξεκινήσει από την Ελλάδα και επεκτείνεται παγκοσμίως, να γίνεται Official Betting Partner του NBA, σε Ελλάδα και Κύπρο;

Νώντας Καργάκης (Head of Brand Sponsorships & Activations, Novibet): Για ένα brand που ξεκίνησε από την Ελλάδα και τώρα επεκτείνεται παγκοσμίως, το να γίνει Official Betting Partner του NBA στην Ελλάδα και την Κύπρο είναι μια τεράστια επιτυχία και αποτελεί ορόσημο για τη Novibet. Σημαίνει ότι η δουλειά και το όραμά μας αναγνωρίζονται από έναν από τους μεγαλύτερους αθλητικούς οργανισμούς στον κόσμο. Αυτή η συνεργασία μας φέρνει πιο κοντά στους φίλους του μπάσκετ, δίνοντάς μας την ευκαιρία να τους προσφέρουμε ακόμα καλύτερες εμπειρίες στον μαγικό κόσμο του NBA και μοναδικά προνόμια. Είναι μια μεγάλη αναγνώριση που μας δίνει ώθηση να συνεχίσουμε δυναμικά, κρατώντας πάντα ζωντανή τη σύνδεση με την Ελλάδα και την Κύπρο. Μαζί με το NBA, ανοίγουμε έναν νέο συναρπαστικό δρόμο για το brand μας, που συνδυάζει το πάθος για το μπάσκετ με την καινοτομία και τη διασκέδαση.

Νώντας Καργάκης

adb: Ποια είναι τα τρία βασικά συστατικά επιτυχίας ενός event τέτοιας κλίμακας το οποίο περιλαμβάνει το επίσημο τρόπαιο του ΝΒΑ και την παρουσία NBA All-Star Legend;

Γιώργος Πατρίκιος (Senior Brand Sponsorships & Activations Specialist, Novibet): 
1. Η παρουσία του
Larry O'Brien Trophy, ενός συμβόλου κορυφής του παγκόσμιου αθλητισμού, και η συμμετοχή ενός θρύλου του NBA, ενισχύουν την αξιοπιστία, την λάμψη και το ισχυρό αποτύπωμα της συνεργασίας. Το κοινό έχει την ευκαιρία να συμμετέχει σε κάτι μοναδικό και αυθεντικό, που συνδέει άμεσα την τοπική κουλτούρα με την παγκόσμια μπασκετική σκηνή.

2. Η εμπλοκή του κοινού αποτελεί επίσης ένα από τα βασικά συστατικά επιτυχίας. Το κοινό δεν ήταν απλός θεατής αλλά ενεργό μέρος της διοργάνωσης, μέσα από το 3on3, τις διαδραστικές δράσεις και τους διαγωνισμούς δεξιοτήτων, κάτι που ενισχύει την άμεση συμμετοχή τους και την μετατρέπει από απλή ανάμνηση σε ζωντανό βίωμα.

3. Η επιτυχία ενός event τέτοιας κλίμακας προϋποθέτει συντονισμένη, στοχευμένη και πολυκαναλική επικοινωνία.


Γιώργος Πατρίκιος 






adb: Πώς εξασφαλίστηκε η αποτελεσματική προβολή της διοργάνωσης σε επίπεδο
media;

Δημήτρης Κουδούνας (Media DirectorNovibet): Η media στρατηγική υλοποιήθηκε σε τρεις φάσεις επικοινωνίας με ξεκάθαρους στόχους: pre, during και post phase, εξασφαλίζοντας πολυεπίπεδη προβολή σε πολλαπλά touchpoints. Στο pre-phase ενεργοποιήθηκαν ραδιοφωνικά spots με call to action σε στοχευμένες εκπομπές, display banners σε μεγάλα αθλητικά sites, native άρθρα, και print καταχωρήσεις με QR codes. Παράλληλα, υπήρξε στοχευμένη social media καμπάνια με geotargeting στην Αθήνα, ενώ σημαντική ήταν και η επικοινωνία μέσω των επίσημων καναλιών του NBA στην Ελλάδα.

Στο during-phase δόθηκε έμφαση στη real-time κάλυψη μέσω social media, την ενεργοποίηση influencers και τη live εμπειρία του κοινού. Στο post-phase καταγράφηκε η επιτυχία της διοργάνωσης μέσα από δύο ρεπορτάζ σε κεντρικά δελτία ειδήσεων και ένα σε αθλητικό κανάλι, νέα native άρθρα, περιεχόμενο recap στα social media και προβολή σε κλαδικά μέσα. Η καμπάνια συνέδεσε το brand με το κορυφαίο μπασκετικό προϊόν παγκοσμίως, ενισχύοντας την απήχηση και το engagement του κοινού, με ξεκάθαρα call to action και ενεργοποίηση σε κάθε επιλεγμένο touchpoint.

Δημήτρης Κουδούνας 

TAGS: NBA, Novibet