Ogilvy One: Το Webinar «Designing Loyalty in the Emotional Age» στις 31 Οκτωβρίου

Η σχέση μεταξύ των μαρκών και των καταναλωτών τη σημερινή εποχή, είναι κάτι παραπάνω από συναλλαγματική. Για την ακρίβεια, μοιάζει περισσότερο με μια προσωπική σχέση, που βασίζεται στην εμπιστοσύνη, την επικοινωνία και την πιστότητα. Ειδικά η τελευταία είναι κάτι που κάθε μάρκα αναζητά συνεχώς – ανεξαρτήτως μεγέθους ή τομέα.
Προκειμένου να αναπτυχθεί η πιστότητα μεταξύ των μαρκών και των καταναλωτών, οι μάρκες πρέπει να καλλιεργήσουν ισχυρούς συναισθηματικούς δεσμούς με τους ανθρώπους.
Εγγραφείτε στο webinar της Ogilvy One, “Sparking Passion: Designing Loyalty in the Emotional Age”, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου και θα εμβαθύνει στο πώς οι μάρκες πετυχαίνουν αυτό το συναισθηματικό δεσμό με τους καταναλωτές.
Βασιζόμενο σε αποκλειστικές έρευνες και συνεντεύξεις με κορυφαίους ειδικούς στο relationship design, το webinar θα αναδείξει πώς κορυφαία brands επαναπροσδιορίζουν το loyalty στη σύγχρονη εποχή, δημιουργώντας πιο ελκυστικές και πολύτιμες σχέσεις με τους καταναλωτές.
Εγγραφή: