To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Out of the Box - 20 YEARS YOUNG: Eίκοσι χρόνια διαρκούς ανανέωσης

Out of the Box - 20 YEARS YOUNG: Eίκοσι χρόνια διαρκούς ανανέωσης


Από τη Μαρίνα Λεωνιδοπούλου και τον Δημήτρη Ρούλια, Managing Partners.

Είκοσι χρόνια με σπουδαίες συνεργασίες, σπουδαίους συνεργάτες-πελάτες και σπουδαία brands, που πιστέψαμε στις δυνατότητές τους και πίστεψαν στις δικές μας. Σημαντικοί άνθρωποι που ανήκαν και ανήκουν στο δυναμικό της Out of the Box - όλοι έχουν συνεισφέρει σε αυτό που είμαστε σήμερα και θα είμαστε αύριο. Τρεις πολύ σημαντικοί διεθνείς οργανισμοί -PROI Worldwide, MTI Network και Innovation in Politics Institute- μας επέλεξαν ως συνεργάτες κι έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι της δραστηριότητάς μας τα τελευταία δέκα χρόνια.

Στο διάστημα αυτής της 20ετίας, μετεξελιχθήκαμε σταδιακά από PR agency σε PR consultancy, κατανοώντας ότι η διεθνής αυτή τάση στον χώρο των Δημοσίων Σχέσεων είναι μονόδρομος, τουλάχιστον για τη δική μας εταιρεία. Ξέρουμε καλά πως κάθε εταιρεία-πελάτης έχει πολλές και καλές εναλλακτικές λύσεις όταν χρειάζεται δημιουργικό προϊόν, ψηφιακό know-how, υλοποίηση δράσεων, παραγωγή περιεχομένου. Έχει λιγότερες εναλλακτικές όταν αναζητά συνεργάτες που δεν θα της προτείνουν απλώς τι πρέπει να πει και με ποιο τρόπο, αλλά θα ξεκινήσουν από το να της προτείνουν τι πρέπει να κάνει. Έτσι, οι άνθρωποι της Out of the Box, ο πυρήνας αυτού που παραδοσιακά αποκαλούμε Client Service, έχουν όλοι, από τον νεότερο στον πιο έμπειρο, το προφίλ του συμβούλου.

Στα πρώτα 6 χρόνια της ύπαρξής της, η Out of the Box, μια ομάδα πέντε ατόμων σε ένα γραφείο 60 τετραγωνικών, είχε αναλάβει μερικά από τα μεγαλύτερα events της δεκαετίας του ’00, από τον εορτασμό των 5 χρόνων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, εκδηλώσεις πολλών εκατοντάδων ατόμων σε απίθανους χώρους, με shows-υπερπαραγωγές, ως τις δυο παράλληλες εκδηλώσεις στο Μέγαρο Μουσικής, 3.000 ατόμων εκάστη, συν δυο άλλες μικρότερες αλλού, που μας ανέθεσε η Microsoft για τη μονοήμερη επίσκεψη του Bill Gates στην Ελλάδα, τον Ιανουάριο 2008. Και βέβαια τις βραβευμένες με Grand Ermis «Χρυσές Ενδεκάδες» για τα 50 χρόνια της Α’ Εθνικής (Superleague). Ήταν ωραίες δουλειές, είχαμε εξαιρετικούς συνεργάτες στην παραγωγή, η αδρεναλίνη έρρεε 24/7 και τα budgets, με τα σημερινά δεδομένα του event marketing, ήταν «αλλού»! Μετά ήρθε η κρίση. Και δοκιμάστηκαν άλλες δεξιότητες, του management αλλά και της ομάδας, για να βγούμε από εκείνη τη δύσκολη σχεδόν δεκαετία, όχι αλώβητοι, αλλά ζωντανοί και ανανεωμένοι.

Η κρίση, οι δυσκολίες της ελληνικής αγοράς και η ανασφάλεια που προκαλούσε η γενική οικονομική στενότητα, μας οδήγησαν στην εξωστρέφεια. Αναζητήσαμε αξιόπιστες συνεργασίες στο εξωτερικό, που θα άνοιγαν άλλους ορίζοντες και θα εξασφάλιζαν τη ρευστότητα της εταιρείας, που ήταν από τις μεγαλύτερες αγωνίες της εποχής εκείνης. Η συνεργασία μας με το ΜΤΙ Network, τη Νο1 διεθνώς εταιρεία παροχής υπηρεσιών Media Response in Crisis αποκλειστικά για τον χώρο της ναυτιλίας, αφ’ ενός αξιοποίησε την προσωπική, μακρόχρονη πείρα των βασικών εταίρων, αναδεικνύοντας τον συμβουλευτικό μας ρόλο, αφ’ ετέρου μάς οδήγησε να αναζητήσουμε για την ομάδα μας στελέχη με διαφορετικά προφίλ. Αντίστοιχα, ανήκοντας στην οικογένεια του PROI, του μεγαλύτερου δικτύου ανεξάρτητων εταιρειών δημοσίων σχέσεων παγκοσμίως, οι ευκαιρίες που προέρχονται από τους partners μας στο εξωτερικό, όπως π.χ. οι εκστρατείες της Ε.Ε., απαιτούν πρωτίστως στρατηγική προσέγγιση, πολύ πριν φτάσουν στο στάδιο της υλοποίησης.



Μια ομάδα μικρή και ευέλικτη, hand-picked θα λέγαμε, με γνώσεις και δεξιότητες που καλύπτουν όλο το φάσμα των αναγκών επικοινωνίας, ένας στενός κύκλος έμπιστων, εξειδικευμένων συνεργατών που μοιράζονται τη φιλοσοφία μας και ένα leadership που είναι ενεργά παρόν και μετά την υπογραφή κάθε σύμβασης, σήμερα εξυπηρετεί μεγάλα εταιρικά brands διαφορετικών κλάδων, όπως η ΟΠΤΙΜΑ, o Αγγελάκης και η JDE στο τρόφιμο, ο ΗΡΩΝ στην ενέργεια και η Groupama στις ασφάλειες, ενώ παραμένει δυναμικά παρούσα στο marketing PR με γνωστά consumer brands, όπως τα καλλυντικά essence και catrice της γερμανικής Cosnova. Την ίδια ώρα, η ίδια ομάδα διεκδικεί και κερδίζει νέες συνεργασίες με εταιρείες όπως η Campeón, η Austriacard και η Baxter, με σύνθετες ανάγκες corporate και Β2Β επικοινωνίας, αλλά και Employer Branding. Παράλληλα, κτίζουμε σταδιακά σημαντική πείρα σε επικοινωνιακά έργα που «τέμνονται» με την Κοινωνία των Πολιτών, όπως τα projects της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και η εκπροσώπηση στην Ελλάδα του πανευρωπαϊκού θεσμού Innovation in Politics Awards.

Ξεκινάμε την τρίτη δεκαετία μας με τον ενθουσιασμό που είχαμε το μακρινό και τόσο διαφορετικό 2004, αλλά και με τη σοφία που μας χάρισαν είκοσι χρόνια προκλήσεων. Περήφανοι για τις αρχές μας, που δεν παραβήκαμε ποτέ. Ευτυχείς για την ανεξαρτησία που μας επιτρέπει να «παίζουμε» με τους δικούς μας όρους και να παραμένουμε «έξω από το κουτί». Ευγνώμονες για τις σχέσεις και τις φιλίες που δημιουργήσαμε, που μας πλαισιώνουν και μας στηρίζουν. Έτοιμοι για τα επόμενα βήματα και τον δρόμο που θα μας οδηγήσει στο αύριο της Out of the Box.

CONTACT DETAILS

ΟΝΟΜΑ:
Out Of The Box A.E.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
Πατούσα 3, Αθήνα 10677

ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
210 3807676

E-MAIL:
contact@outofthebox.gr

URL:
  https://www.outoftheboxpr.gr/en/

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
 Μελίνα Δημητρίου, Group Account Director