
Πλαίσιο: Ανάδειξη ταλέντων ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον τελικό“Plaisiobots: Race 3.0”
Συνολικά 700 μαθητές από όλη την Ελλάδα, απάντησαν στο κάλεσμα έχοντας πρωτότυπες ιδέες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά 700 μαθητές από όλη την Ελλάδα, απάντησαν στο κάλεσμα έχοντας πρωτότυπες ιδέες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απευθείας ανάθεση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το 2017, το πρόγραμμα έχει προσφέρει σε περισσότερους από 70.000 μαθητές την ευκαιρία να καλλιεργήσουν τις γνώσεις τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα συμβάλλει στη στρατηγική της επικοινωνίας του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2025, στόχος είναι η υποστήριξη περισσότερων από 20.000 συνανθρώπων μας σε όλη την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέβαλαν σε έναν σημαντικό σκοπό: τη στήριξη συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν δυσκολίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 70 στελέχη της εταιρείας κατάφεραν να επικοινωνήσουν το δικό τους μήνυμα αλληλεγγύης και αγάπης για τα παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας πρακτικός οδηγός για την κατανόηση των αναγκών των ατόμων με περιορισμένη όραση και την προσέγγιση των σκύλων οδηγών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα ηγείται της διαχείρισης δημοσίων σχέσεων και στρατηγικών συνεργασιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα rankings -και όχι μόνο- από τα πρόσφατα Ermis Awards, που αποτελούν το βαρόμετρο και το δείκτη εξέλιξης της ελληνικής δημιουργικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος είναι η ανάδειξη τόσο της σύνδεσης των επιχειρήσεων με την οικονομική ενδυνάμωση των γυναικών όσο και της δυναμικής που διαθέτει ο ιδιωτικός τομέας για την προώθηση της ισότητας των φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory