
Η H+K Strategies αναγνωρίστηκε ως Network of the Year
Η H+K Strategies αναγνωρίστηκε ως το κορυφαίο δίκτυο δημοσίων σχέσεων στην περιοχή EMEA για το 2020 κατά τη διοργάνωση των βραβείων Campaign
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H+K Strategies αναγνωρίστηκε ως το κορυφαίο δίκτυο δημοσίων σχέσεων στην περιοχή EMEA για το 2020 κατά τη διοργάνωση των βραβείων Campaign
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή το ορόσημο των δέκα ετών από την κυκλοφορία του JUKE, η Nissan έδωσε σε δέκα φωτογράφους το “ελεύθερο” για να πραγματοποιήσουν μια ξεχωριστή φωτογράφιση με το δημοφιλές compact crossover.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο εμπορικό αποτέλεσμα για τα brands εξασφαλίζεται σήμερα και από τον κοινωνικό τους ρόλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧορηγός τίτλου και της φετινής 19ης διοργάνωσης του πιο σημαντικού και καταξιωμένου θεσμού για το ελληνικό Λιανικό Εμπόριο και τη Βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από μια πρωτοβουλία αγάπης και αλληλεγγύης, ο ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται στο πλευρό των τοπικών κοινωνιών που επλήγησαν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤηλε-εργασία, νέες ηγετικές δεξιότητες, διαχείριση αλλαγών, συνεργατικότητα και «μαθήματα ιστορίας» καθήλωσαν υψηλόβαθμα στελέχη του HR στο πρώτο ψηφιακό Συμπόσιο της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα νέα καθήκοντα της κ. Παπαηλίου, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν το σύνολο της στρατηγικής και του σχεδιασμού της εταιρικής επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ολοκληρωμένης στρατηγικής προβολής και προώθησης του προορισμού, η Αθήνα συμμετείχε μέσω του This is Athens, βασικού πυλώνα της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ITB), που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία επικοινωνίας αναδείχθηκε μέσα από διεθνή διαγωνισμό στρατηγικός συνεργάτης της Δημόσιας Επιχείρησης Φυσικού Αερίου και της θυγατρικής της Εταιρείας Υποδομών Φυσικού Αερίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα ηγηθεί της υλοποίησης της νέας εταιρικής κουλτούρας, του οράματος και των αξιών της Avramar, της νέας εταιρείας που σχηματίστηκε από την ένωση του Ομίλου Andromeda και των εταιρειών Νηρέας, Σελόντα και Περσεύς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lidl Ελλάς τιμά την εθνική πολιτιστική κληρονομιά της χώρας αναβιώνοντας 63 δημοτικά τραγούδια με την καλλιτεχνική επιμέλεια του Σταύρου Ξαρχάκου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο όραμα για «Θετική Ομορφιά» θα προβάλει μια νέα εποχή ομορφιάς που θα είναι δίκαιη και χωρίς αποκλεισμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory