
KPMG: Το 28th HR Symposium στις 18 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Υποδέχεται 40 κορυφαίους ομιλητές και 650+ στελέχη HR από όλη την ελληνική κοινότητα για να μοιραστούν πρακτικές, να εμπνεύσουν και να συζητήσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποδέχεται 40 κορυφαίους ομιλητές και 650+ στελέχη HR από όλη την ελληνική κοινότητα για να μοιραστούν πρακτικές, να εμπνεύσουν και να συζητήσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προσπάθεια αυτή θα συνεχιστεί και το 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσέφερε την Κυριακή 9 Μαρτίου, τη δυνατότητα σε Άτομα με Αναπηρία να συμμετάσχουν στον αγώνα, παρέχοντας τους 30 ειδικά κατασκευασμένα αμαξίδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια διοργάνωση της For3O3
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο έργο αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Βάλε την Μπέρτα σου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMέσα από το Πρόγραμμα Δωρεάς Τροφίμων «Θρέφουμε με αγάπη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Βιτάμ λανσάρει και την καμπάνια “skip the cow” για να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να δοκιμάσουν μη γαλακτοκομικά προϊόντα αντί για το βούτυρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι χρήστες έχουν την ευκαιρία να κερδίζουν δωροεπιταγές σε αγαπημένα brands, εξαργυρώνοντας τα BestPrice Credits που συγκεντρώνουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις κεντρικές της εγκαταστάσεις στη Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα βαθμολογία 91% στο «ESG Transparency Score»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη εμφάνιση που θα έχει το logo των adidas Originals
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory