
Στη Spicy Communication η επικοινωνία των Galerie de Beaute
Η Spicy Communication ήταν η νικήτρια του spec για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας της εταιρείας Galerie de Beaute
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Spicy Communication ήταν η νικήτρια του spec για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας της εταιρείας Galerie de Beaute
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Outstand Communications ανέθεσε το ξενοδοχείο GRAND HYATT ATHENS τη διαχείριση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH MSCOMM ανέλαβε τη δημιουργία concept και την επικοινωνία του προγράμματος «Μίλια Ζωής» της φαρμακευτικής εταιρείας AMGEN Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία φυσικών καλλυντικών FRESH LINE επέλεξε τη VALUECOM για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Παγκρήτια Τράπεζα αλλάζει πρόσωπο και γίνεται… στήριγμα σ’ έναν κόσμο που αλλάζει, με τη συμβολή της Cicero Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Action Global Communications διευρύνει περαιτέρω το πελατολόγιό της στην Ελλάδα, με τη σύναψη νέας συνεργασίας με το ενεργειακό ποτό Hell Energy
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δεδομένα για το φεστιβάλ γαστρονομίας λόγω της αιφνίδιας επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίκτυο της MSL ανέλαβε την πραγματοποίηση ενεργειών επικοινωνίας για το φεστιβάλ Golden Drum σε 16 ευρωπαϊκές αγορές σε συνεργασία με τα θυγατρικά της agencies και τα τοπικά γραφεία του Publicis Groupe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H+K Strategies (WPP Group) ανέλαβε την επικοινωνία της εκδήλωσης του Facebook “Boost Your Business (BYB)” που πραγματοποιήθηκε στη Helexpo στο πλαίσιο της 83ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L’Oreal Hellas και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO εγκαινίασαν την Επετειακή Έκθεση ‘Το Θηλυκό Πρόσωπο της Επιστήμης’ στο Μουσείο Μπενάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IKON Porter Novelli ξεκίνησε συνεργασία με την Novartis, αναλαμβάνοντας τις υπηρεσίες Γραφείου Τύπου για τον τομέα Ογκολογίας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH bluegr Hotels & Resorts προχώρησε σε νέα στρατηγική συνεργασία με την Travelworks Public Relations για την παροχή υπηρεσιών εταιρικής επικοινωνίας και marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory