ΑΒ Βασιλόπουλος: Στήριξη στους πληγέντες από τον σεισμό σε Ελασσόνα και Τύρναβο
Μέσα από μια πρωτοβουλία αγάπης και αλληλεγγύης, ο ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται στο πλευρό των τοπικών κοινωνιών που επλήγησαν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα από μια πρωτοβουλία αγάπης και αλληλεγγύης, ο ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται στο πλευρό των τοπικών κοινωνιών που επλήγησαν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τηλε-εργασία, νέες ηγετικές δεξιότητες, διαχείριση αλλαγών, συνεργατικότητα και «μαθήματα ιστορίας» καθήλωσαν υψηλόβαθμα στελέχη του HR στο πρώτο ψηφιακό Συμπόσιο της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα νέα καθήκοντα της κ. Παπαηλίου, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν το σύνολο της στρατηγικής και του σχεδιασμού της εταιρικής επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης στρατηγικής προβολής και προώθησης του προορισμού, η Αθήνα συμμετείχε μέσω του This is Athens, βασικού πυλώνα της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ITB), που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία επικοινωνίας αναδείχθηκε μέσα από διεθνή διαγωνισμό στρατηγικός συνεργάτης της Δημόσιας Επιχείρησης Φυσικού Αερίου και της θυγατρικής της Εταιρείας Υποδομών Φυσικού Αερίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα ηγηθεί της υλοποίησης της νέας εταιρικής κουλτούρας, του οράματος και των αξιών της Avramar, της νέας εταιρείας που σχηματίστηκε από την ένωση του Ομίλου Andromeda και των εταιρειών Νηρέας, Σελόντα και Περσεύς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Lidl Ελλάς τιμά την εθνική πολιτιστική κληρονομιά της χώρας αναβιώνοντας 63 δημοτικά τραγούδια με την καλλιτεχνική επιμέλεια του Σταύρου Ξαρχάκου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το όραμα για «Θετική Ομορφιά» θα προβάλει μια νέα εποχή ομορφιάς που θα είναι δίκαιη και χωρίς αποκλεισμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και η Mitsubishi Motors με μεγάλη χαρά ανακοινώνουν ότι παραδόθηκε το κλειδί ενός ολοκαίνουργιου Space Star, στον νικητή που αναδείχθηκε από το Greece Next Top Model 3, Ηρακλή Τσουζίνοφ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έμπειρο στέλεχος της αγοράς τηλεπικοινωνιών - Προέρχεται από τη Wind Ελλας, ενώ είχε εργαστεί και στη Vodafone
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Vodafone πρωτοστατεί σε πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική και κοινωνική ζωή, προσφέροντάς τους σημαντικές ευκαιρίες επαγγελματικής εκπαίδευσης και εξέλιξης. Μέσα από πολιτικές, μακροχρόνια προγράμματα και δράσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Vodafone δίνει προτεραιότητα στην Ενδυνάμωση των Γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ariel, από την P&G πιστεύει ότι όλοι μπορούμε να συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ότι κάθε ένας μας μετράει: κάθε μικρή ενέργεια από το σπίτι μας μπορεί να έχει ένα σημαντικό αντίκτυπο στο περιβάλλον μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory