
Συνεργασία της αία* relate με την ΠΙΝΔΟΣ
H αία* relate, ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την «ΠΙΝΔΟΣ», τον ελληνικό συνεταιρισμό που κατέχει ηγετική θέση στον πτηνοτροφικό κλάδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH αία* relate, ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την «ΠΙΝΔΟΣ», τον ελληνικό συνεταιρισμό που κατέχει ηγετική θέση στον πτηνοτροφικό κλάδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα πρωτοβουλία επικοινωνίας με εξειδίκευση στον τομέα της ενέργειας ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy Action, ανέλαβε να φέρει εις πέρας το «επόμενο βήμα» για το Αέριο Θεσσαλονίκης Θεσσαλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Ακαδημία Μοντέλων σε συνεργασία με το Σωματείο Ελλήνων Μοντέλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mindhaus, θυγατρική της V+O Greece, η οποία ειδικεύεται στο τουριστικό Marketing, έχει αναλάβει τη στρατηγική marketing και επικοινωνίας του Euphoria Retreat
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο brand name, πανελλαδική επέκταση με ολοκληρωμένες υπηρεσίες φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος , καινούρια καμπάνια και νέες συνεργασίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH αία* relate ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης, αναλαμβάνοντας τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε από την ΟΝΕ ΤΕΑΜ το πρόγραμμα ‘Διπλωματία Πόλεων’ για λογαριασμό του Δήμου Ιωαννιτών σε Κύπρο και Γερμανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEvent αφιερωμένο στην παρουσίαση της νέας συλλογής κοσμημάτων της Swarovski Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018, με τίτλο “Rainbow Paradise”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο πρόσωπο στη Διεύθυνση Επικοινωνίας της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas επέλεξε κατόπιν spec για στρατηγικό συνεργάτη επικοινωνίας την Asset Ogilvy Public Relations, με την οποία και ανανεώνει τη συνεργασία της για τα επόμενα δύο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία προχωρούν ο Σάκης Ρουβάς και η AssetOgilvy Entertainment.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory