Στο Crisis management και το CSR στρέφεται ο κλάδος του PR
Ο κρίσιμος ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην Πανδημία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο κρίσιμος ρόλος των δημοσίων σχέσεων στην Πανδημία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υπηρεσίες προώθησης του online store
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανέλαβαν τη διοργάνωση της Τελετής Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας με σύνθημα «ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙΣ», ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του «Τόκυο 2020»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έχει αναλάβει την επικοινωνία της μεγαλύτερης καρναβαλικής διοργάνωσης της Κρήτης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος να αναδείξει εκ νέου τη νεανική και μοντέρνα ταυτότητα του brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνεργασία θα περιλαμβάνει υπηρεσίες Γραφείου Τύπου & Media Relations
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε επίπεδο digital επικοινωνίας και διαφήμισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει το σχεδιασμό της επικοινωνιακής του στρατηγικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η επιτυχημένη συνεργασία των δύο πλευρών μετρά τέσσερα χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H DOPE Studio ανέλαβε την ψηφιακή επικοινωνία της Nespresso.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει δράσεις πληροφόρησης και επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ενώνουν δυνάμεις και ιδρύουν τη Recipe για Ελλάδα και Ν.Α. Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory