
Folli Follie: Επιτυχές το #35Experiences by Folli Follie
Το #35Experiences by Folli Follie πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, με 6 διεθνείς fashion influencers, ακτινοβολώντας λάμψη σε όλο τον κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο #35Experiences by Folli Follie πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα, με 6 διεθνείς fashion influencers, ακτινοβολώντας λάμψη σε όλο τον κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε μακρά πορεία και μεγάλη γκάμα υπηρεσιών, η JGK & Associates αποτελεί απαραίτητο συνεργάτη για κάθε σύγχρονη επιχειρηματική προσπάθεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια εταιρεία, που παρά το… νεαρό της ηλικίας της, είναι γερό σκαρί και με πολύ καλό πλήρωμα, καθώς κουβαλάει μαζί της σημαντική εμπειρία στο χώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication EFFECT ανέλαβε τη διαχείριση των δημοσίων σχέσεων της Total στην Κύπρο για την υποστήριξη του έργου έρευνας υδρογονανθράκων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία, ενώ μετρά λίγους μήνες ζωής, έχει κατορθώσει χάρη στα έμπειρα στελέχη της, να συγκεντρώσει ηχηρά ονόματα της αγοράς στο portfolio της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε επέκταση του δικτύου ψηφιακής σήμανσής της προχώρησε η Attica Group, σε συνεργασία με την Intelligent Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Ιωαννίδης, Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications, μιλάει για τη φιλοσοφία του δικτύου που έχει να επιδείξει 28 χρόνια πορείας στην Ελλάδα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλο και πιο κοντά φαίνεται πως έρχονται Marketing & PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Swarovski Hellas παρουσίασε τη νέα συλλογή κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017/18.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον σχεδιασμό της ταυτότητας και της επικοινωνίας του νέου multi-experience beach club στη Μύκονο, ανέλαβε η A3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Edenred αλλάζει σελίδα, με ένα ενιαίο ισχυρό εμπορικό σήμα που θα ενώνει παγκοσμίως 43 εκατομμύρια δικαιούχους, 750.000 εταιρείες-πελάτες και δημόσιους οργανισμούς, καθώς και 1,4 εκατομμύρια συμβεβλημένα σημεία-καταστήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory