
Η Communication EFFECT για τη Leroy Merlin
H Communication Effect αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων της Leroy Merlin.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Communication Effect αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων της Leroy Merlin.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην CONCEPT Communication Strategies ανέθεσε η εταιρεία Esse Due το πλάνο Media Relations & Social Media δυο brands που διαθέτει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication EFFECT ανέλαβε τη διαχείριση των δημοσίων σχέσεων της Frezyderm μετά από κλειστό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Action Global Communications ανατέθηκε το συνολικό πρόγραμμα επικοινωνίας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Πολιτισμού στην Αίγυπτο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού προκηρύσσει διαγωνισμό για την «Παροχή επικοινωνιακών και διαφημιστικών υπηρεσιών», έναντι 2,5 εκατ. ευρώ για ένα έτος...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση της στρατηγικής επικοινωνίαςς της συνεργασίας των Ξενοδοχείων Μεγάλη Βρεταννία & King George με τον βραβευμένο Γάλλο Pastry Chef Arnaud Larher
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ομάδα της Weber Shandwick εντάσσεται ο Νίκος Κακολύρης, ως Executive Director PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Algean & Partners αναλαμβάνει το στρατηγικό σχεδιασμό και την εμπορική ανάπτυξη της καινοτόμας εταιρείας G-Pod.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γρηγόρης, ανανεώνει την εταιρική του εικόνα και παρουσιάζει το νέο του λογότυπο, που είναι πια απλά το όνομά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε απόλυτη επιτυχία, το ουίσκι The Famous Grouse γιόρτασε την ολοκλήρωση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ristart ανέλαβε τον δημιουργικό επανασχεδιασμό της εταιρικής της ταυτότητας, αλλά και την παρουσίαση της Παπαποστόλου στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος στρατηγικής επικοινωνίας Action Global Communications παρουσίασε τη νέα, φρέσκια και απλοποιημένη εταιρική του ταυτότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory