
Στην Beyond Communications τα κρασιά του ΕΟΣ Σάμου
Η Beyond Communications ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας για τα κρασιά του ΕΟΣ Σάμου (Διαφήμιση, Δημόσιες σχέσεις, below the line).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Beyond Communications ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας για τα κρασιά του ΕΟΣ Σάμου (Διαφήμιση, Δημόσιες σχέσεις, below the line).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Travelworks Public Relations ανέθεσε ο Όμιλος Διβάνη τις δημόσιες σχέσεις και τη διαχείριση του Γραφείου Τύπου του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεύτερη χρονιά για την επιτυχημένη διοργάνωση που τους είχε ανατεθεί μετά από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBoutique εταιρεία PR που «γεννήθηκε» τον Φεβρουάριο του 2015 και έχει ήδη αναπτύξει σημαντικό πελατολόγιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός η ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης επικοινωνίας μέσα από τα social media και τις ενέργειες των δημοσίων σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Solid Havas ανατέθηκε η Facebook επικοινωνία του νέου Προγράμματος Επιβράβευσης yellow, της Τράπεζας Πειραιώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IKON Porter Novelli του BBDO Communications Group, αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της Imperial Tobacco Hellas για την επιλογή συμβούλου δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας εξέδωσε συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον ιδρυτή της Solid που έφυγε από τη ζωή την προηγούμενη εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος και τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου εκφράζουν τα συλλυπητήριά τους για τον θάνατο του ιδρυτή της Solid...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Burson-Marsteller ανακοίνωσε ότι ο παγκοσμίως γνωστός και βραβευμένος executive creative director Tom Eslinger αναλαμβάνει αμέσως καθήκοντα ως ο πρώτος Global Chief Creative Officer της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠενήντα χρόνια μιας συναρπαστικής ιστορίας, που εκτυλίχθηκε στην πιο μαγική χερσόνησο της Αττικής, αποτυπώνονται στο λεύκωμα Astir Palace – Legacy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Remy Cointreau προχώρησε σε ανανέωση της ιστοσελίδας, του Motto και του λογοτύπου της, σε μια σειρά κινήσεων που έχει σαν στόχο την "ενίσχυση της ταυτότητας" της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory