
Η Pelikan στην κορυφή!
Ο Arne Westermann, ειδικός στις online εταιρικές επικοινωνίες και Καθηγητής στο International School of Management του Dortmund, διεξήγαγε έρευνα σχετική με τις εικόνες 950 εταιρειών στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Arne Westermann, ειδικός στις online εταιρικές επικοινωνίες και Καθηγητής στο International School of Management του Dortmund, διεξήγαγε έρευνα σχετική με τις εικόνες 950 εταιρειών στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από την ολοκλήρωση του κλειστού spec του Δεκεμβρίου για τις Δημόσιες Σχέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Algean & Partners αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την αναδιοργάνωση του τρόπου λειτουργίας του δικτύου πολυτελών καταστημάτων της de Grisogono.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε μετά από κλειστό spec τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O Communication ανέλαβε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας της βιομηχανίας τροφίμων «Αφοί Χαΐτογλου Α.Β.Ε.Ε.».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διακοπή συμβολαίου προχώρησε η Next Com A.E με τον TAP (Trans Adriatic Pipeline AG) ύστερα από περίπου 3 έτη συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιστολή από τη Βουλή σε ΣΕΔΕΑ, ΕΔΕΕ, ΕΣΠΗΤ για το συγκεκριμένο θέμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Burson-Marsteller ανακοίνωσε ότι ενώνει τις δυνάμεις της με την Publicom, εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP στην Ελλάδα, για το λανσάρισμα της Publicom Burson-Marsteller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LifestylePR του Μάνου Μαγιάτη ανέλαβε, για λογαριασμό του Elakati Luxury Boutique Hotel στην Ρόδο, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα συνεργασία για την αία* relate που ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για τα brands του Ομίλου Σαράντη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble επέλεξε την Hill+Knowlton Strategies σαν την παγκόσμια βασική της συνεργάτιδα για την εταιρική επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεχωριστή επέτειος για την εταιρεία και τους ανθρώπους της, που θέλουν το ορόσημο αυτό να συμβολίζει ένα παρόν και ένα μέλλον γεμάτο δημιουργικότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory