ΔΕΗ: Παράταση στο PR spec
Νέα καταληκτική ημερομηνία υποβολής συμμετοχών στον διαγωνισμό των 720.000 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα καταληκτική ημερομηνία υποβολής συμμετοχών στον διαγωνισμό των 720.000 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προϋπολογισμού 1.000.000 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμμετείχαν στελέχη από την αγορά της Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aνέλαβε το πρόγραμμα επικοινωνίας και δημοσιότητας του νέου εστιατορίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Amuse Concept Events ανέλαβε την παραγωγή της εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας σειράς Botanicals Fresh Care της L’Oréal Paris.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένας από τους καλύτερους διαγωνισμούς δημιουργίας, προσκάλεσε το MSL Group να αναλάβει αποκλειστικός PR partner του φεστιβάλ για τέταρτη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκίνησε η μετάδοση του διαφημιστικού σποτ για την προβολή της 1ης Διεθνούς Έκθεσης Θεματικού Τουρισμού, Γαστρονομίας και Οίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πιο… πολύχρωμο φεστιβάλ της πόλης είχε άρωμα Ελλάδας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στα χέρια της ThinkPlus
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρώτο εξειδικευμένο σεμινάριο για τη συμμετοχή τους σε Διαγωνισμούς Δημόσιου Τομέα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Δημόσια Επιχείρηση Φυσικού Αερίου Κύπρου κατέληξε στον στρατηγικό της σύμβουλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υλοποίησε το πρόγραμμα προβολής για τον παγκόσμιο διαγωνισμό δημιουργικότητας “Are you next”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory