
Τελική ευθεία για το φετινό TEDxAcademy
Το TEDxAcademy επιστρέφει για 7η συνεχή χρονιά τη 1η Οκτωβρίου 2016 με θέμα “Re-imagine Greece”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο TEDxAcademy επιστρέφει για 7η συνεχή χρονιά τη 1η Οκτωβρίου 2016 με θέμα “Re-imagine Greece”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μία λαμπρή εκδήλωση, η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή βράβευσε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες που αγωνίστηκαν στους 31ους Ολυμπιακούς Αγώνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τη Frank & Fame προχώρησε το BMW Group Hellas έπειτα από regional tender.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου, εκδήλωση που διοργάνωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods προς τιμήν του Δημήτρη Διαμαντίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Rene Kreis επιλέχθηκε για να αναλάβει επικεφαλής των Δημοσίων Σχέσεων στην Cadillac & Chevrolet Performance Cars Europe
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γενική Διευθύντρια της Solid Relations, Άννα Φουντούλη, αναλύει το concept, τις δράσεις και τις εκτελέσεις που περιλαμβάνει η δημιουργική πλατφόρμα «Φτιάχνουμε καλοκαίρι» για λογαριασμό του παγωτού ΕΒΓΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Whatever Works Agency εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την ΠΑΡΕΞ Α.Ε, εταιρεία που έχει ταυτιστεί εδώ και 35 χρόνια με το ποιοτικό και άνετο υπόδημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Καφεκοπτεία Λουμίδη ανέθεσε στην Action Hellas το συνολικό πρόγραμμα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων των εγκαινίων του ανακαινισμένου της καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαροχή σειράς υπηρεσιών επικοινωνίας στην ελληνική αλυσίδα ειδών τεχνολογίας από την εταιρεία PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The Kompany ανέλαβε τον σχεδιασμό και την επικοινωνία της 1η συμμετοχής του νέου concept store του brand Pandora
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Publicis One και το MSLGROUP αποκλειστικοί υποστηρικτές των Βραβείων Διαφημιστικής Δημιουργικότητας Golden Drum για δεύτερη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ92.000 ευρώ για την προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory