
Publicis One και MLSGROUP στηρίζουν τα Golden Drum
Η Publicis One και το MSLGROUP αποκλειστικοί υποστηρικτές των Βραβείων Διαφημιστικής Δημιουργικότητας Golden Drum για δεύτερη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Publicis One και το MSLGROUP αποκλειστικοί υποστηρικτές των Βραβείων Διαφημιστικής Δημιουργικότητας Golden Drum για δεύτερη συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ92.000 ευρώ για την προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ one9six, ανέλαβε τη συνδιοργάνωση και την επικοινωνία του 17ου Συνεδρίου Ιατρικής Χημείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιμέλεια της δημιουργικής ταυτότητας και επικοινωνίας της εκστρατείας ενημέρωσης "Αξίζει".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Action Global Communications στηρίζει την Ε.Ε. στη διαμόρφωση της διεθνούς της πολιτικής και στην προώθηση των βασικών αξιών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυζητήθηκαν οι προκλήσεις και προοπτικές προς μια ολοκληρωμένη οπτικοακουστική πολιτική της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Superfoods ανέθεσε στην Alpha Public Relations την ενημέρωση για την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας για το Ιπποφαές ΕUBIAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την αναμενόμενη επιτυχία ολοκληρώθηκε το EUROPEAN COMMUNICATION SUMMIT, το οποίο εστίασε στο ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα της κοινωνικής αποδοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ντίνος Αδριανόπουλος επανεκλέχτηκε για άλλα 2 χρόνια Πρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας (ΙΕπ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SOLID σχεδίασε και υλοποιεί τη νέα κοινωνική πρωτοβουλία της ΚLINEX «Καθαροί Ζούμε στο Σχολείο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων για τα brands των παγωτών της Nestlé.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεκπεραίωση των δημοσίων σχέσεων της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory