Η BrilliantPR για την Canon
Διοργάνωσε την συνέντευξη τύπου που παραχώρησε πρόσφατα η Canon Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διοργάνωσε την συνέντευξη τύπου που παραχώρησε πρόσφατα η Canon Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στρατηγικοί συνεργάτες για το σύνολο της επικοινωνίας της μάρκας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχέδιο δράσεων επικοινωνίας για το έργο της συλλογής δηλώσεων ιδιοκτησίας του υπολοίπου της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από διερεύνηση της αγοράς και διαγωνιστική διαδικασία που πραγματοποίησε η ΕΕΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδίασε και υλοποίησε πλάνο επικοινωνίας για τη Σχολή Μεταπτυχιακών Σπουδών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανέλαβε την εκδήλωση της παρουσίασης της νέας σειράς περιποίησης προσώπου βιολογικών προϊόντων Garnier Bio
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία από τις μακροβιότερες εξειδικευμένες εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας στη χώρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνεργασία εγκαινιάστηκε με το πρώτο event, το BMW X PASSION, αφιερωμένο στα νέα μοντέλα της σειράς X
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eπικεφαλής είναι οι Βαγγέλης και Στάθης Γεωργιάδης και ο Γεράσιμος Νεόφυτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της ελληνικής συμμετοχής στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων - Ποτών PLM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο των βραβείων Campaign Agency of the Year στο Λονδίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνεργασία αφορά στην προσαρμογή της προϊοντικής επικοινωνίας στα ελληνικά δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory