
H Asset Ogilvy PR για το tripinview.com
H Asset Ogilvy Public Relations ανέλαβε το πρόγραμμα Επικοινωνίας της επίσημης παρουσίασης της διαδικτυακής πλατφόρμας tripinview.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asset Ogilvy Public Relations ανέλαβε το πρόγραμμα Επικοινωνίας της επίσημης παρουσίασης της διαδικτυακής πλατφόρμας tripinview.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 14, 15 και 18 Μαΐου το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά τρεις οι υποψηφιότητες του agency για κορυφαία διεθνή βραβεία από το Holmes Report και τα Sabre Awards 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Weber Shandwick συγχαίρει τα δύο «νεαρά λιοντάρια» της που απέσπασαν Silver Young Lion στα βραβεία Young Lions 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης ο Αντώνης Πουζμπούρης και τον αντικαθιστά ο Χάρης Μπάκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Weber Shandwick αναδείχθηκε Global Agency of the Year στα PRWeek Global Awards 2016, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση της Διευθύντριας Επικοινωνίας του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) ανέλαβε η Μαρία Λεοντάρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φαρμακευτική εταιρία βιοτεχνολογίας Actelion Pharmaceuticals Hellas S.A. ανέθεσε στη H+K Strategies τη διαχείριση του λογαριασμού δημοσίων σχέσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Alcatel αναθέτει στην A Bit of Greece, την ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης επικοινωνίας μέσα από Social Media και ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται στη shortlist των βραβείων Δημοσίων Σχέσεων για το πρόγραμμα «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H+K Strategies περιλαμβάνεται στη shortlist των SABRE Awards με την Ηolistic Μulti-channel καμπάνια του Nescafé για το πρόγραμμα «Μπορούμε ΕΔΩ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory