
ΙΕπ: Παρουσιάστηκαν τα ευρήματα της Έρευνας «CSR 2015»
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που υλοποιήθηκε για 11η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Τετάρτη 30 Μαρτίου, στο συνέδριο «CSR IN ACTION IIΙ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που υλοποιήθηκε για 11η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Τετάρτη 30 Μαρτίου, στο συνέδριο «CSR IN ACTION IIΙ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδρυτής και Managing Director της The DRAGONS® Team είναι ο Δημήτρης Τιμοθεάτος, στέλεχος με μακρά εμπειρία στο χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την παρουσία του στο χώρο της μόδας και του μόντελινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημειώθηκε αύξηση 37% στον αριθμό των Ομάδων – Εταιριών που συμμετέχουν, σε σχέση με πέρυσι!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ mscomm ανέλαβε την προβολή και το επικοινωνιακό πρόγραμμα της Ποτοποιίας Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε χρόνο στις 17 Μαρτίου οι Ιρλανδοί γιορτάζουν την ημέρα του Αγίου Πατρικίου (St. Patrick' s day) και οι μπυραρίες τους γεμίζουν από λάτρεις της μπύρας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγαλύτερη εκδήλωση για την επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων συμπληρώνει φέτος 6 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε τη διενέργεια spec για τη διαχείριση του λογαριασμού Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ανέλαβε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας της εταιρείας απευθείας πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο Ermis PR Gold στη Νοvartis Oncology για τις εκστρατείες «Novartis-GSK Integration» & «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα της Weber Shandwick διαπιστώνει ότι εταιρείες με ισχυρή φήμη έχουν διπλάσιο αριθμό γυναικών σε θέσεις senior management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τελετές απονομής του φεστιβάλ θα προβληθούν ζωντανά και αποκλειστικά από την ιστοσελίδα του ΑΝΤ1 (www.antenna.gr/ermisawards).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory