
Microsoft: Συνεργασία με ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Προβολή του Xbox στις αγωνιστικές φανέλες της ακαδημίας μπάσκετ, καθώς και του λογοτύπου της εταιρείας στον αγωνιστικό χώρο της ομάδας ανδρών του εξάστερου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροβολή του Xbox στις αγωνιστικές φανέλες της ακαδημίας μπάσκετ, καθώς και του λογοτύπου της εταιρείας στον αγωνιστικό χώρο της ομάδας ανδρών του εξάστερου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠως συνέβαλε η εταιρεία στην επικοινωνία της νέας σειράς προϊόντων της FrieslandCampina Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ άποψη 15 γυναικών από τον χώρο της επικοινωνίας που ανησυχούν και θέλουν να τοποθετηθούν απέναντι στον μύθο «δεν έχω τίποτε να χάσω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ βασικός υποψήφιος για να αντικαταστήσει τον M. Levy στην κεφαλή του Publicis Groupe, ανέλαβε την ευθύνη της μονάδας δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργία μιας ειδικής έκδοσης limited edition της Vespa 946, για τον εορτασμό των γενεθλίων των δυο brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ G-Star RAW και η φωτογράφος Ellen von Unwerth ένωσαν και πάλι τις δυνάμεις τους για την καμπάνια Φ/Χ 2015 του denim brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O είναι και επίσημα η δεύτερη σε μέγεθος εταιρεία ανάμεσα στις εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων της Ρουμανίας, όπως δημοσίευσε το Forbes τη Δευτέρα 15 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόγραμμα Δημοσίων σχέσεων και προβολή και προώθηση των προϊόντων της φαρμακευτικής στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδίαση και υλοποίηση του προγράμματος Δωρεάν Κατάρτισης κι Εξειδίκευσης με Πιστοποίηση για Νέους με το όνομα «ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΔΩ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sanofi Aventis Α.Ε.Β.Ε. ανέθεσε στην Hill + Knowlton Strategies την στρατηγική επικοινωνία και τo ευρύτερο πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάκριση της εταιρείας δημοσίων σχέσεων στα «PR Priz Awards 2015», που διεξήχθησαν φέτος για 15η χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά στην υλοποίηση προγράμματος δημοσίων σχέσεων για τα Mad Video Music Awards 2015 by Coca-Cola.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory