
Τα κέρδη των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων
Τι δείχνουν οι τελευταίοι διαθέσιμοι ισολογισμοί για τα κέρδη προ φόρων των εταιρειών δημοσίων σχέσεων. Πως διαμορφώνεται η σχετική κατάταξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν οι τελευταίοι διαθέσιμοι ισολογισμοί για τα κέρδη προ φόρων των εταιρειών δημοσίων σχέσεων. Πως διαμορφώνεται η σχετική κατάταξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ελένη Κωνσταντινίδη αναλαμβάνει την θέση του CEO στην εταιρεία, o Πέτρος Κωνσταντινίδης παραμένει Πρόεδρος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒοήθησαν η αποδυνάμωση του ευρώ και η εξαγορά της SapientNitro
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δημοσίων σχέσεων επιμελήθηκε μια σειρά από ενέργειες για την επέτειο των 20 χρόνων του σωματείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕΔΕΕ και Ινστιτούτο Επικοινωνίας λανσάρουν ένα νέο online εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την Ψηφιακή Επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχουν ήδη υλοποιηθεί τα πρώτα projects για το διεθνές brand, που ανήκει πλέον στο portfolio της Μύθος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστήριξη των δράσεων στην Ελλάδα, στο πλαίσιο διεθνούς εθελοντικής συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O Communication ανέλαβε την επικοινωνία της μάρκας ελαστικών Goodyear στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο advertising.gr αποκαλύπτει σήμερα την πρόεδρο της Επιτροπής Design για τα φετινά Ermis Αwards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick ανακοινώνει τη συνεργασία της με το Fine Greek Dining & Cocktail Bar Remezzo της Μυκόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο advertising.gr συνεχίζει να αποκαλύπτει κάθε μέρα και έναν Πρόεδρο Επιτροπής για τα φετινά Ermis Awards 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία επικοινωνίας σχεδίασε και υλοποίησε το 2ο Athens Internet Cat Video Festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory