
H BDF Hellas αναθέτει στην Η+K Strategies
Επίσημα ανακοινώθηκε πως η Beiersdorf Hellas επέλεξε την H+K Strategies για την ανάθεση του λογαριασμού δημοσίων σχέσεων, μετά από κλειστό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημα ανακοινώθηκε πως η Beiersdorf Hellas επέλεξε την H+K Strategies για την ανάθεση του λογαριασμού δημοσίων σχέσεων, μετά από κλειστό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 2/3 των διακινούμενων δεδομένων μέσω δικτύων κινητών επικοινωνιών προέρχονται από τις πέντε δημοφιλέστερες εφαρμογές κάθε χώρας, σύμφωνα με την Ericsson Mobility Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ELEVENPARIS παρουσιάζει τη διαφημιστική καμπάνια για τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2015 με πρωταγωνιστές τη S. Knowles και τον C. Owens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι κορυφαίοι σκόρερ των δύο ομάδων στη φετινή Superleague είναι έτοιμοι να κρίνουν το ντέρμπι της Κυριακής με τα νέα τους adidas F50.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Lobbying» μόνο με θεσμικούς δέχεται η νέα κυβέρνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινοτόμες λύσεις ψηφιακής σήμανσης και επαγγελματικών οθονών, που παρουσιάστηκαν στην έκθεση ISE 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LG Electronics ετοιμάζεται να παρουσιάσει την πρώτη μεταλλική συσκευή με λειτουργικό Android Wear, το LG Watch Urbane, στο φετινό Mobile World Congress (MWC) 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ One Team ανέλαβε την προώθηση και την επικοινωνία της Ελληνικής αποστολής του ΣΕΚΕΕ στο Mobile World Congress 2015, που θα γίνει στη Βαρκελώνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Joerg Nuernberg τοποθετήθηκε στη θέση του global CEO, ενώ προσλήφθηκαν senior digital, mobile και programmatic experts σε όλες τις περιφέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην έκθεση που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 6-9 Φεβρουαρίου στο Metropolitan Expo θα είναι παρών ο ελληνικός αφρώδης οίνος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δημοσίων σχέσεων απέσπασε τον τίτλο «Advertising Age’s Agency A-List» και αποτελεί για δεύτερη συνεχή χρονιά μια από τις κορυφαίες σε διαφήμιση και μάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γαλλικός όμιλος Publicis παρέτεινε για άλλη μια φορά ο deadline στους μετόχους της Sapient προκειμένου να κάνουν αποδεκτή την πρόταση εξαγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory