
Πρώτα βήματα για την Milestone
Νέα εταιρεία στρατηγικής, επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και public affairs ξεκινά τη δραστηριότητά της στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εταιρεία στρατηγικής, επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και public affairs ξεκινά τη δραστηριότητά της στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πορεία των εγχώριων εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, όπως προκύπτει αναλύοντας τους δημοσιευμένους ισολογισμούς 23 εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον τηλεοπτικό σταθμό ACTION 24.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Τζίνα Κυβετού, Αντιγόνη Παγουλάτου και Αγγελική Πατρούμπα αναλαμβάνουν καίριες θέσεις marketing και επικοινωνίας στην εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Action Hellas συνεργάστηκε πρόσφατα με την Europeana, την ψηφιακή βιβλιοθήκη της Ευρώπης, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asset Ogilvy PR αναδείχθηκε νικήτρια στο Spec που πραγματοποίησε η Microsoft, για την ανάληψη του Προγράμματος Εταιρικής και Προϊοντικής Επικοινωνίας στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PHOCUS ξεκίνησε συνεργασία με τη φαρμακευτική του ομίλου Actavis, αναλαμβάνοντας πρόγραμμα επικοινωνίας για το λανσάρισμα της σειράς στοματικής υγιεινής OralFlux.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγαλύτερο βάρος στο Digital περιβάλλον ρίχνουν, πλέον, οι Chief Communications Officers παγκοσμίως, σύμφωνα με μελέτη των Spencer Stuart και Weber Shandwick.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ στάση του ΟΠΑΠ όσον αφορά το νέο κανονιστικό πλαίσιο σχετικά με τη διαφήμιση και την επικοινωνία τυχερών παιγνίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γραφείο της CIVITAS στη Βουλγαρία απέσπασε 2 βραβεία στο διαγωνισμό Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας “PR Priz 2014” που διεξήχθη φέτος για 14η φορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος HEINEKEN επέλεξε την Ελλάδα για να φιλοξενήσει φέτος το ετήσιο Παγκόσμιο Συνέδριο Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπιστοσύνη του στη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα εταιρεία επικοινωνίας, η PHOCUS, με εξειδίκευση στον ιατροφαρμακευτικό τομέα ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory