
Nova: Επέκταση δωρεάν παροχών επικοινωνίας σε συνδρομητές κινητής σε Σαντορίνη, Ανάφη, Αμοργό και Ίο
Η παροχή επεκτείνεται από 19/2/2025 έως και 5/3/2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παροχή επεκτείνεται από 19/2/2025 έως και 5/3/2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πρόγραμμα υλοποιείται για 4η φορά σε συνεργασία με το Κέντρο Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Προστασίας και Ανάπτυξης Πεντελικού και τον δήμο Παλλήνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια επιπλέον δύο χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος είναι να αναδείξει τη Sohos Mountain Games ως έναν νέο θεσμό στον χώρο του outdoor sports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧάρη σε συλλογική προσπάθεια συγκεντρώθηκαν 40.000 ευρώ για τη στήριξη τεσσάτων δομών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα αναλάβει ολοκληρωμένη διαχείριση του γραφείου Τύπου της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 30 Μαρτίου – 13 Απριλίου – 4 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια συνεργασία που στόχο έχει να στηρίξει το μέλλον της κομμωτικής δημιουργώντας ευκαιρίες σε νέους σπουδαστές του κλάδου, μέσω του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Κομμωτές του Αύριο: Στηρίζουμε τη Νέα Γενιά Δημιουργών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος του ΙΠΕ Αντώνης Ποταμίτης, αναφέρθηκε στους στόχους της νέας χρονιάς που είναι η καθιέρωση της «Παγκόσμιας Ημέρας Πωλήσεων», η υποστήριξη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων καθώς και η επέκταση του ΙΠΕ στην Βόρεια Ελλάδα και την Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα, επίσημη συνεργασία της με τη Formula 1, η οποία συμπίπτει με την επέτειο των 75 χρόνων του αθλήματος, ανακοίνωσε σήμερα η Allwyn, πολυεθνική εταιρεία λοταριών και μητρική του ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλαδική έρευνα με αντιπροσωπευτικό δείγμα 998 ατόμων, άνδρες και γυναίκες άνω των 18 ετών (Ιανουάριος 2025).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory