Havas Commerce: Η κυκλική κατανάλωση από ανάγκη σε συνειδητή επιλογή
Έρευνα της HAVAS COMMERCE για την ελληνική αγορα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έρευνα της HAVAS COMMERCE για την ελληνική αγορα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η βιωσιμότητα βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία παρουσίασε την Έκθεση Βιωσιμότητας για το 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την ανάπτυξη του brand identity του Sports Hall του ΟAKA Basketball Arena
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σκοπός η αγορά φαρμάκων και αποπαρασιτικών για τα ζώα που φιλοξενεί το καταφύγιο καθώς και κοινές καμπάνιες ενημέρωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο θεσμός συνδέει την ακαδημαϊκή έρευνα με την αγορά και τη Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καθοριστική η συμβολή της Ελλάδας στην προστασία της διανοητικής ιδιοκτησίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμά του φεστιβάλ με Hall, Παπανικολάου, Blossomgame, Μπουρούση και Λαρεντζάκη να ενισχύουν εντυπωσιακά το ρόστερ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
32 χρόνια Τράπεζα Αίματος Εργαζόμενων της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. και συνεχίζουμε δυναμικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον κλάδο των εταιρικών υποθέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει την επικοινωνία της W7 στην Ελλάδα με στρατηγική 360°
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η σύναψη του Μνημονίου θα συμβάλλει στην ενδυνάμωση της δημιουργίας βιομηχανίας καθιστώντας την Ελλάδα ανταγωνιστική στο διεθνές οπτικοακουστικό περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory