Solid Havas turns... yellow για την Πειραιώς!
Στη Solid Havas ανατέθηκε η Facebook επικοινωνία του νέου Προγράμματος Επιβράβευσης yellow, της Τράπεζας Πειραιώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Solid Havas ανατέθηκε η Facebook επικοινωνία του νέου Προγράμματος Επιβράβευσης yellow, της Τράπεζας Πειραιώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η IKON Porter Novelli του BBDO Communications Group, αναδείχθηκε νικήτρια στο spec της Imperial Tobacco Hellas για την επιλογή συμβούλου δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας εξέδωσε συλλυπητήρια ανακοίνωση για τον ιδρυτή της Solid που έφυγε από τη ζωή την προηγούμενη εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Πρόεδρος και τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου εκφράζουν τα συλλυπητήριά τους για τον θάνατο του ιδρυτή της Solid...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Burson-Marsteller ανακοίνωσε ότι ο παγκοσμίως γνωστός και βραβευμένος executive creative director Tom Eslinger αναλαμβάνει αμέσως καθήκοντα ως ο πρώτος Global Chief Creative Officer της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πενήντα χρόνια μιας συναρπαστικής ιστορίας, που εκτυλίχθηκε στην πιο μαγική χερσόνησο της Αττικής, αποτυπώνονται στο λεύκωμα Astir Palace – Legacy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Remy Cointreau προχώρησε σε ανανέωση της ιστοσελίδας, του Motto και του λογοτύπου της, σε μια σειρά κινήσεων που έχει σαν στόχο την "ενίσχυση της ταυτότητας" της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Arne Westermann, ειδικός στις online εταιρικές επικοινωνίες και Καθηγητής στο International School of Management του Dortmund, διεξήγαγε έρευνα σχετική με τις εικόνες 950 εταιρειών στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έπειτα από την ολοκλήρωση του κλειστού spec του Δεκεμβρίου για τις Δημόσιες Σχέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Algean & Partners αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την αναδιοργάνωση του τρόπου λειτουργίας του δικτύου πολυτελών καταστημάτων της de Grisogono.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανέλαβε μετά από κλειστό spec τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Εταιρικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η V+O Communication ανέλαβε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας της βιομηχανίας τροφίμων «Αφοί Χαΐτογλου Α.Β.Ε.Ε.».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory