
Στην Publicis Consultants το ΤΧΣ
Ολοκληρώθηκε το PR spec του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ), με την Publicis Consultants να διατηρεί τον λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το PR spec του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ), με την Publicis Consultants να διατηρεί τον λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Provocative Communication ανέλαβε την Επικοινωνία, τις δράσεις Δημοσιότητας και την οργάνωση Γραφείου Τύπου της γερμανικής συμβουλευτικής Axis Blueschild Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εξέλιξη των media και το μέλλον των υπηρεσιών αποδελτίωσης απασχόλησε τις εργασίες του συνεδρίου που έλαβε χώρα στο Ντουμπάι, στις αρχές Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται ανάμεσα στους φιναλίστ των Gold SABRE Awards και στην κατηγορία «Experiential guerrilla Marketing» για τον Πολυχώρο Υγείας Παυλίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμική παρουσία του ελληνικού design συσκευασίας στην ΙΝΤERPACK του Ντίσελντορφ, τη μεγαλύτερη έκθεση ειδών και υλικών συσκευασίας στο κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινά στις 5 Απριλίου η επετειακή έκθεση «Το Μεσολόγγι και ο Λόρδος Βύρων», που διοργανώνει η Πινακοθήκη Σύγχρονης Τέχνης Αιτωλοακαρνανίας Χρήστου & Σοφίας Μοσχανδρέου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προβλέπει το σχέδιο νόμου που δόθηκε στη δημοσιότητα για τις Ευρωεκλογές, σε ότι αφορά τα επικοινωνιακά και τηλεοπτικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκαίνια την Πέμπτη για την πρώτη έκθεση για το ποδόσφαιρο και τον Αθλητισμό στην Ελλάδα, η οποία θα συγκεντρώσει ισχυρούς εκπροσώπους του κλάδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κρίση άφησε τα σημάδια της και στους μεγάλους της παγκόσμιας αγοράς επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Η+Κ Strategies ανέλαβε από τη Novartis το συνολικό πρόγραμμα εταιρικής επικοινωνίας & CSR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ειρήνη Ευρυπίδου διοργανώνει την πρώτη έκθεση φωτογραφίας με τίτλο Αστικές Αντιθέσεις στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, το διάστημα 11-18 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάνει λόγο για ασάφειες όσον αφορά την εφαρμογή ή μη του άρθρου 38 (royalties) στις εταιρείες δημοσκοπήσεων, με αποτέλεσμα την δημιουργία προβλημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory