Algosystems: Συνεργασία με Generation Y για τη νέα εταιρική ταυτότητα
Στη Generation Y ανέθεσε η Algosystems, τη μελέτη και το σχεδιασμό του νέου της λογοτύπου και της εταιρικής της ταυτότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Generation Y ανέθεσε η Algosystems, τη μελέτη και το σχεδιασμό του νέου της λογοτύπου και της εταιρικής της ταυτότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Action Global Communications η προβολή της Διεθνούς Έκθεσης «Dubai International Motor Show»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αποκάλυψη της καμπάνιας “Citroën Inspired by You” είχε γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2016. Τώρα, η Citroën έκανε το “Inspired by You” νέα εταιρική υπογραφή!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης σε συνεργασία με το Εnterprise Greece ανακοίνωσαν την έναρξη του προγράμματος για τη διαμόρφωση Ελληνικού Σήματος στα προϊόντα αγροδιατροφής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H αία* relate ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για την εταιρεία alfa.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Μοve Mountains δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις του αγροτοδιατροφικού τομέα στους τομείς του στρατηγικού branding, των προγραμμάτων επικοινωνίας και των πωλήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H SCAN Information Systems ανέθεσε στην EXTROVERT|Business Communications το σχεδιασμό και εφαρμογή του ετήσιου προγράμματος της επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Στέλιος Ζωντός, Managing Director της Gravity The Newtons, παρουσιάζει τη φιλοσοφία της εταιρείας και τη δύναμη της ιδέας στην επίλυση των επιχειρηματικών προβλημάτων, στον καιρό της κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ketchum επιλέγει τον Όμιλο Επικοινωνίας BBDO και την ΙΚΟΝ για την εκπροσώπησή της στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Concept Communication Strategies ανακοίνωσε την έναρξη μιας νέας ιδιαίτερα σημαντικής συνεργασίας, που αφορά στη Στρατηγική Επικοινωνίας της Coty Consumer Beauty Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Η επικοινωνία σήμερα, για να είναι αποτελεσματική, οφείλει να είναι πλουραλιστική και ταυτόχρονα απόλυτα στοχευμένη και tailor made» λέει η Τέτη Κανελλοπούλου, CEO V+O GREECE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Iάκωβος-Αντώνιος Αρμάος μας μιλάει για την πορεία, τις συνεργασίες και τις υπηρεσίες που προσφέρει η efrata, αλλά και για όσα την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Επίσης, αναφέρεται στη σημερινή εικόνα στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory