O «ΥΔΑΤΙΝΟΣ » ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΝΕΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΣΤΟ EXPO ATHENS
Εικαστική έκθεση «SPLASH» του 1ου International Pool About Salon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕικαστική έκθεση «SPLASH» του 1ου International Pool About Salon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τον Ιανουάριο του 2011, η Piece Of Cake Applied Communications είναι η Google Certified Partner εταιρεία στην Ελλάδα με τους περισσότερους πιστοποιημένους επαγγελματίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» είναι πλέον το microsite του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων στο www.publicrelations.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο adidas Group, μετά από διαδικασία spec, επέλεξε τη Civitas για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος brand communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια χρήσιμη έρευνα αναφορικά με την εξειδίκευση των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, διενεργεί ο Τομέας PR της Ένωσης. Τα αποτελέσματά της θα είναι διαθέσιμα διαδικτυακά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο MelinaMay.com έγινε μέλος της Ένωσης Εταιρειών Πωλήσεων (ΕΠΑΜ)!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι μοναδικές δημιουργίες της Ysenberg πλέον διατίθενται και στην ελληνική αγορά από τη Mathos Exclusive (www.Mathos-Exclusive.com).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρόθεσή του να αποχωρήσει η Partners SA από τον Τοµέα Δηµοσίων Σχέσεων και την ΕΕΔΕ, ανακοίνωσε με επιστολή του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Θάνος Ζαφειρόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Gnomon Event Management επιμελήθηκε με μεγάλη επιτυχία την παραγωγή του concept και την διοργάνωση της εταιρικής εκδήλωσης της φαρμακευτικής εταιρείας Abbott Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο συνέδριο, που θα χαράξει την \"Επόμενη Μέρα\" στην αγορά της Επικοινωνίας, θα πραγματοποιηθεί στις 23 Μαρτίου του 2011, με τη συμμετοχή του συνόλου των φορέων του χώρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Davlas & PaRtners υλοποίησε το opening του πολυχώρου Athenian Capitol, αναλαμβάνοντας τις δημόσιες σχέσεις της εκδήλωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMετά από δέκα χρόνια συνεργασίας με το group της CIVITAS –από τα οποία τα τρία τελευταία ως Γενική Διευθύντρια της εταιρείας Re:public– η Κατερίνα Βαρσάμη αποφάσισε να ακολουθήσει μία καινούργια επαγγελματική πορεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory