Νέα υπηρεσία επικοινωνίας για το προσφυγικό
Έκδοση ΚΥΑ από την Κυβέρνηση για τη συγκρότηση ειδικής υπηρεσίας επικοινωνιακού σχεδιασμού προσφυγικής και μεταναστευτικής πολιτικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έκδοση ΚΥΑ από την Κυβέρνηση για τη συγκρότηση ειδικής υπηρεσίας επικοινωνιακού σχεδιασμού προσφυγικής και μεταναστευτικής πολιτικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από σχετικό PR Spec, η ΚΩΣΤΑΣ Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ ανέθεσε την εταιρική της επικοινωνία στην εταιρεία Nestcom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το διήμερο 14-15 Απριλίου 2016, ο Τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ φιλοξένησε το Board Meeting του International Communications Consultancy Organizations (ICCO).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη MAGIQ DOORZ εμπιστεύτηκε ο Όμιλος Εταιρειών Ηρακλής, μέλος του Ομίλου LafargeHolcim, για την ανάθεση της εταιρικής επικοινωνίας του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Δημοσιότητας για brands του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η SWOT | Simple Way Of Tourism ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας της με το Hyatt Regency Thessaloniki
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σειρά σεμιναρίων για νέες στρατηγικές και τεχνικές επικοινωνίας πραγματοποιεί η Minobi στα γραφεία της τους μήνες Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην ομάδα της Weber Shandwick και του McCann Worldgroup ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας της η Porcelana.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο μήνυμα που θα συνοδεύει το λογότυπο ουσιαστικά αντανακλά την αυθεντική εμπειρία που προσφέρει η εταιρεία στις κρουαζιέρες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τίτλο «Ολυμπιακή Ζυθοποιία – Γεννημένη από Μαγιά Ελληνική» και τη δημιουργική υπογραφή της Unlimited Creativity, υλοποιήθηκε η πρώτη εταιρική καταχώρηση της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την εταιρία Solid εμπιστεύτηκε ο όμιλος FF για τη δημιουργία όλων των υλικών επικοινωνίας που συνοδεύουν το νέο πρόγραμμα loyalty του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Weber Shandwick Athens η Εταιρική Επικοινωνία της Teren Management Europe, αποκλειστικού franchisee της Forever 21, σε 9 χώρες στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory