H&M: Αειφόρο Fashion Party για νέα συλλογή
Φίλοι, συνεργάτες και εκπρόσωποι Τύπου παρευρέθηκαν σε ένα αειφόρο πάρτυ μόδας για να γιορτάσουν το λανσάρισμα της συλλογής Η&Μ Conscious Exclusive 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φίλοι, συνεργάτες και εκπρόσωποι Τύπου παρευρέθηκαν σε ένα αειφόρο πάρτυ μόδας για να γιορτάσουν το λανσάρισμα της συλλογής Η&Μ Conscious Exclusive 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την επιμέλεια και υλοποίηση της εκδήλωσης για την παρουσίαση της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», ανέλαβε η CIVITAS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Σάκης Ρουβάς επικεφαλής του Προγράμματος ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙΣ με διοργανωτή και υποστηρικτή την H+K Strategies Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνέντευξη Τύπου της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για τις Τελετές Αφής και Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας «RIO 2016» και την παρουσίαση του προγράμματος στήριξης της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το διήμερο 9 και 10 Απριλίου, «ένα τηλεγράφημα, ξετυλίγει το κουβάρι των συναισθημάτων».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Κυριακή 10 Απριλίου το Pierce–Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος προσκαλεί υποψήφιους μαθητές και τους γονείς τους σε μία εκδήλωση γνωριμίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Concept Communication Strategies ανέθεσε ο Όμιλος DISTRIBRANDS το πλάνο Media Relations & Social Media του δημοφιλούς Αυστραλιανού brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που υλοποιήθηκε για 11η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Τετάρτη 30 Μαρτίου, στο συνέδριο «CSR IN ACTION IIΙ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιδρυτής και Managing Director της The DRAGONS® Team είναι ο Δημήτρης Τιμοθεάτος, στέλεχος με μακρά εμπειρία στο χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την παρουσία του στο χώρο της μόδας και του μόντελινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημειώθηκε αύξηση 37% στον αριθμό των Ομάδων – Εταιριών που συμμετέχουν, σε σχέση με πέρυσι!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η mscomm ανέλαβε την προβολή και το επικοινωνιακό πρόγραμμα της Ποτοποιίας Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory