Ο Γ. Φρέρης στη Σύνοδο Κορυφής της EACD
Με την αναμενόμενη επιτυχία ολοκληρώθηκε το EUROPEAN COMMUNICATION SUMMIT, το οποίο εστίασε στο ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα της κοινωνικής αποδοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την αναμενόμενη επιτυχία ολοκληρώθηκε το EUROPEAN COMMUNICATION SUMMIT, το οποίο εστίασε στο ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα της κοινωνικής αποδοχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Ντίνος Αδριανόπουλος επανεκλέχτηκε για άλλα 2 χρόνια Πρόεδρος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας (ΙΕπ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η SOLID σχεδίασε και υλοποιεί τη νέα κοινωνική πρωτοβουλία της ΚLINEX «Καθαροί Ζούμε στο Σχολείο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Weber Shandwick ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων για τα brands των παγωτών της Nestlé.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διεκπεραίωση των δημοσίων σχέσεων της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Daikin επέλεξε τη Civitas για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Στρατηγικής Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αφορά σε ειδικότερα θέματα δημοσιότητας της Anytime
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Leroy Merlin ανέθεσε στη CIVITAS το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της διαδικασίας spec για τo PR Agency της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο λογότυπο, επικοινωνιακά μηνύματα και ανανεωμένο website.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τίτλοι τέλους «έπεσαν» για τη συνεργασία της ΜcVictor & Hamilton με την Green Cola Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε εξέλιξη καινοτόμο project επικοινωνίας, που βασικό στόχο έχει να μεταφέρει το μήνυμα της αναδημιουργίας σε όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory