Weber Shandwick: Διάκριση στα PRWeek Global Awards
H Weber Shandwick αναδείχθηκε Global Agency of the Year στα PRWeek Global Awards 2016, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Weber Shandwick αναδείχθηκε Global Agency of the Year στα PRWeek Global Awards 2016, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη θέση της Διευθύντριας Επικοινωνίας του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) ανέλαβε η Μαρία Λεοντάρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η φαρμακευτική εταιρία βιοτεχνολογίας Actelion Pharmaceuticals Hellas S.A. ανέθεσε στη H+K Strategies τη διαχείριση του λογαριασμού δημοσίων σχέσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Alcatel αναθέτει στην A Bit of Greece, την ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης επικοινωνίας μέσα από Social Media και ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται στη shortlist των βραβείων Δημοσίων Σχέσεων για το πρόγραμμα «Είσαι Γυναίκα. Είσαι Δύναμη!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η H+K Strategies περιλαμβάνεται στη shortlist των SABRE Awards με την Ηolistic Μulti-channel καμπάνια του Nescafé για το πρόγραμμα «Μπορούμε ΕΔΩ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας και PR, στο πλαίσιο διεθνούς ανάθεσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O όμιλος McArthurGlen ανακοίνωσε ότι η Susannah Bosanquet αναλαμβάνει τη θέση της διεθύντριας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η adidas επέλεξε και πάλι την CIVITAS για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ολοκληρωμένου προγράμματος PR, Digital και Social Media επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έκδοση ΚΥΑ από την Κυβέρνηση για τη συγκρότηση ειδικής υπηρεσίας επικοινωνιακού σχεδιασμού προσφυγικής και μεταναστευτικής πολιτικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά από σχετικό PR Spec, η ΚΩΣΤΑΣ Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ ανέθεσε την εταιρική της επικοινωνία στην εταιρεία Nestcom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory