Επικεφαλής στην MSLGroup ο Sadoun
Ο βασικός υποψήφιος για να αντικαταστήσει τον M. Levy στην κεφαλή του Publicis Groupe, ανέλαβε την ευθύνη της μονάδας δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο βασικός υποψήφιος για να αντικαταστήσει τον M. Levy στην κεφαλή του Publicis Groupe, ανέλαβε την ευθύνη της μονάδας δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιουργία μιας ειδικής έκδοσης limited edition της Vespa 946, για τον εορτασμό των γενεθλίων των δυο brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η G-Star RAW και η φωτογράφος Ellen von Unwerth ένωσαν και πάλι τις δυνάμεις τους για την καμπάνια Φ/Χ 2015 του denim brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η V+O είναι και επίσημα η δεύτερη σε μέγεθος εταιρεία ανάμεσα στις εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων της Ρουμανίας, όπως δημοσίευσε το Forbes τη Δευτέρα 15 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόγραμμα Δημοσίων σχέσεων και προβολή και προώθηση των προϊόντων της φαρμακευτικής στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδίαση και υλοποίηση του προγράμματος Δωρεάν Κατάρτισης κι Εξειδίκευσης με Πιστοποίηση για Νέους με το όνομα «ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΔΩ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Sanofi Aventis Α.Ε.Β.Ε. ανέθεσε στην Hill + Knowlton Strategies την στρατηγική επικοινωνία και τo ευρύτερο πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάκριση της εταιρείας δημοσίων σχέσεων στα «PR Priz Awards 2015», που διεξήχθησαν φέτος για 15η χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αφορά στην υλοποίηση προγράμματος δημοσίων σχέσεων για τα Mad Video Music Awards 2015 by Coca-Cola.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Milestone, εταιρεία στρατηγικής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων αναλαμβάνει το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος δημοσίων σχέσεων της PepsiCo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σχεδίαση Social Media στρατηγικής και διαχείριση της Facebook σελίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διοργάνωση από το πρακτορείο Future Models του Γιώργου Κουτούλια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory