
Νέοι πελάτες για την Ira Media
Συνεργασία με τέσσερις νέους πελάτες έχει ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο η Ira Media, με στόχο να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ολοκληρωμένα πλάνα Μέσων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με τέσσερις νέους πελάτες έχει ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο η Ira Media, με στόχο να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ολοκληρωμένα πλάνα Μέσων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διοίκηση του ΚΟΤ παρουσίασε το πλάνο επικοινωνίας του μέχρι το 2015, με βασική του επιδίωξη την καθιέρωση και την εξέλιξη του brand της Κύπρου, μέσα από ένα ενιαίο branding.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της Eurocharity στην Ελλάδα, ανέλαβε η Action Hellas, που θα παρέχει ολοκληρωμένα προγράμματα media relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον σχεδιασμό και την οργάνωση των εγκαινίων της νέας μονάδας παραγωγής γάλακτος ΝΟΥΝΟΥ στην Πάτρα, ανέλαβε η One Team, για λογαριασμό της FrieslandCampina.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Politics GlobalCom επέλεξε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Επιχειρήσεων για τη διαχείριση των διεθνών προτύπων, GS1, προκειμένου να σχεδιάσει την στρατηγική του επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Καλουστιάν, η οποία δραστηριοποιείται εδώ και 23 χρόνια στο χώρο της επισκευής και της πώλησης ωρολογίων, από το 2011 καινοτομεί και στο χώρο της εκπαίδευσης διοργανώνοντας σεμινάρια για άτομα που ασχολούνται ή που θέλουν να ασχοληθούν με το χ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επικεφαλής της Beyond Communications Μαίρη Μαρίπα αναλύει την ολοκληρωμένη προσέγγιση της εταιρείας απέναντι στην οικονομία, ενώ αναφέρεται και στη δύσκολη οικονομική συγκυρία του τόπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠορεία σαράντα χρόνων στον κλάδο δημοσίων σχέσεων συμπληρώνει φέτος η Action Global Communications, που διατηρεί γραφεία σε Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη, Καύκασο, Μέση Ανατολή και Β. Αφρική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠιστοποιητικό Διασφάλισης Ποιότητας κατά ISO 9001 για τις ποικίλες υπηρεσίες επικοινωνίας που προσφέρει, έλαβε τον Σεπτέμβριο του 2011 η Politics GlobalCom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα εγκαίνια της τρίτης εν Ελλάδι Nespresso Boutique, που άνοιξε της πύλες της στην Κηφισιά, επιμελήθηκε η Weber Shandwick, μετά από spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand Two Nations Cup, κάτω από το οποίο διοργανώνονται αθλητικά γεγονότα με τη συμμετοχή ομάδα κι αθλητών από Ελλάδα και Τουρκία, δημιούργησαν οι assetOgilvy Και SportnSports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα κανάλια πρόσβασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέπτυξε η Action Hellas, διευρύνοντας με αυτό τον τρόπο, τις προσφερόμενες υπηρεσίες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory