Καινοτομία στη συσκευασία κρέατος
Εκδήλωση τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης SYSKEVASIA, με οργανωτή το περιοδικό Meat News.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκδήλωση τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης SYSKEVASIA, με οργανωτή το περιοδικό Meat News.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην κορυφή του Holmes Creativity Index βρέθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά η Ogilvy Public Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Initiative ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της έρευνας \"Connections Survey 2014\", που διεξήχθη σε 51 χώρες, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, και σε δείγμα 227.000 καταναλωτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αναθεώρηση αφορά σε σημαντικές αλλαγές που σχετίζονται κυρίως με διαδικαστικά θέματα και όχι με τους βασικούς κανόνες που διέπουν το σύστημα αυτοδέσμευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ταχύρυθμα μαθήματα αναφορικά με την Επιχειρηματική Επικοινωνία από τις 16 Οκτωβρίου ως τις 20 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόγραμμα Media Relations, καθώς και διαχείριση του νέου website www.myeupepsia.gr και της Facebook Page.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«RUN with your DOG» για πρώτη φορά στην Ελλάδα και σε συνεργασία με την Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Η+Κ Strategies ανέλαβε με απευθείας ανάθεση από τη Nanobionic το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων της εταιρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρωτοπόρος PR εταιρεία σε παγκόσμια κλίμακα, Weber Shandwick, έλαβε την κορυφαία αναγνώριση από το Holmes Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα εταιρεία στρατηγικής, επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και public affairs ξεκινά τη δραστηριότητά της στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πορεία των εγχώριων εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, όπως προκύπτει αναλύοντας τους δημοσιευμένους ισολογισμούς 23 εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Weber Shandwick ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον τηλεοπτικό σταθμό ACTION 24.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory