Ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου του HAPCO & DES
Στο πλαίσιο της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το online gaming brand της ελληνικής εταιρείας, το Betano, θα κοσμεί στο εξής τη φανέλα της ομάδας από το Buenos Aires.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας εποχής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από το Harvard στην Αθήνα, ο Dr. Josh Baron θα παρουσιάσει τα 10 μυστικά που εξασφαλίζουν τη μακροζωία και την επιτυχία μια οικογενειακής επιχείρησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τους αντίστοιχους δήμους και κοινωνικές υπηρεσίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με τον Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Νεμέας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στρατηγική στο πεδίο του εκθεσιακού, συνεδριακού και επαγγελματικού τουρισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι Βαγγέλης Μακρυγιάννης, Θοδωρής Τσελίδης, Εμμανουέλα Κατζουράκη και Αντώνης Παπακωνσταντίνου, τα τέσσερα νέα μέλη της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και με επίκεντρο το πρόγραμμα «Φωτίζουμε ό,τι αξίζει»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
40η διοργάνωση της Π.Α.Π.Ε., που πραγματοποιήθηκε από τις 24 έως 27 Απριλίου, στον Δήμο Αλίμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Chivas Regal εισέρχεται δυναμικά στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της σύγχρονης κουλτούρας με δύο εμβληματικές συνεργασίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καμπάνια ευαισθητοποίησης της ΕΠΑΨΥ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory