ΣΟΚΕΕ: 4η γενική συνέλευση του στο πλαίσιο του παγκόσμιου συνεδρίου της UFI
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της UFI, ο ΣΟΚΕΕ παρουσίασε τον αντίκτυπο της ελληνικής εκθεσιακής βιομηχανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της UFI, ο ΣΟΚΕΕ παρουσίασε τον αντίκτυπο της ελληνικής εκθεσιακής βιομηχανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα Θερμοκήπια Θράκης, μέλος του Ομίλου Πλαστικά Θράκης και του Ομίλου Έλαστρον, ανανεώνουν την εταιρική τους εικόνα, υιοθετώντας ένα φρέσκο, δυναμικό λογότυπο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025, το Great Place Τo Work® Hellas απένειμε τα βραβεία «Best Workplaces™ Hellas 2025» στις επιχειρήσεις με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην χώρα μας για φέτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσω της ετήσιας ανοιχτής εθελοντικής δράσης της εταιρείας, οι εργαζόμενοί της συμμετείχαν στις εκστρατείες καθαρισμού σε περιοχές όπου διαθέτει κέντρα logistics, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος μέσα από την πρωτοβουλία "Plastic Free Greece".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με σεβασμό στα ζώα και αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, η εταιρεία συμβάλλει στην υλοποίηση ενός έργου ζωτικής σημασίας για την προστασία και την ευημερία των αδέσποτων ζώων της πόλης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανέλαβε την εταιρική επικοινωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παροχή υπηρεσιών Δημοσίων Σχέσεων και Social Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο κ. Λιάβας έχει διαχειριστεί επιτυχημένα μεγάλα πολυεθνικά και ελληνικά brands,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τη σημασία της ανακύκλωσης και της προστασίας του περιβάλλοντος ενημερώθηκαν συνολικά 7.952 μαθητές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χτίζοντας ξανά την ελπίδα, με τη δύναμη του «μαζί»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου 360° Πλάνου Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον τομέα της εκπαίδευσης, μέσω του προγράμματος ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Next ωφελήθηκαν, έμμεσα και άμεσα, περισσότεροι από 22.500 μαθητές και εκπαιδευτικοί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory