Η JTI υπεύθυνη υποστηρικτής της Πολιτείας στη μάχη κατά του παράνομου εμπορίου καπνικών προϊόντων
Σταθερή και πολυεπίπεδη συνεργασία για την ανάδειξη των συνεπειών του φαινομένου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σταθερή και πολυεπίπεδη συνεργασία για την ανάδειξη των συνεπειών του φαινομένου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο όνομα, ίδια αποστολή: Η στήριξη των νεοφυών επιχειρήσεων στην Ελλάδα περνάει σε νέα εποχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Αυτόν τον κόσμο ονειρευόμαστε. Τον χτίζουμε κάθε μέρα.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για Salonica Bar Show
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Πλαίσιο ξεχωρίζει για το περιβάλλον στήριξης και εξέλιξης που προσφέρει στις γυναίκες εργαζόμενες, σύμφωνα με την έρευνα Best Workplaces™ for Women 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα Αθηναϊκά Θέατρα ενώνουν τις δυνάμεις τους με την Protergia δίνοντας νέο φως στον πολιτισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το 2024 αποτέλεσε χρονιά δυναμικής ανάπτυξης για το UNGCN Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναδιαμόρφωση ταυτότητας και συνολική στρατηγική επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δέσμευση για ψηφιακό μετασχηματισμό με υπευθυνότητα, για κοινωνική συνοχή και περιβαλλοντική υπευθυνότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory