
TIC Hellas: Υποστηρίζει την ένταξη των Φορέων Πιστοποίησης για εταιρική βιωσιμότητα
Μέσω της Διαπίστευσης εξασφαλίζεται το θεμελιώδες τρίπτυχο Ανεξαρτησία, Αμεροληψία και Τεχνική επάρκεια των Φορέων Ελέγχου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω της Διαπίστευσης εξασφαλίζεται το θεμελιώδες τρίπτυχο Ανεξαρτησία, Αμεροληψία και Τεχνική επάρκεια των Φορέων Ελέγχου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις προκλήσεις, ευκαιρίες και εξελίξεις που διαμορφώνουν το μέλλον των Δημοσίων Σχέσεων αναλύουν τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα PR της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη επιβεβαιώνει το ενισχυμένο κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα της εταιρείας στη χώρα, συγκριτικά με το έτος έναρξης της λειτουργίας της στην Ελλάδα, το 1999.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στρατηγικής εταιρικής και brand επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά τη διάρκεια των φετινών εκπτωτικών γεγονότων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθημερινά από τις 11:00π.μ. έως τις 7:00μ.μ. (Δευτέρα έως Κυριακή).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάστηκαν οι βασικές προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος των πωλήσεων στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O αποτελεί τον μεγαλύτερο, integrated όμιλο στρατηγικής επικοινωνίας, marketing και δημοσίων σχέσεων στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Greek Meetings Alliance
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤου Άγγελου Φραντζή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσίασε το τελευταίο της τεχνολογικό update, το οποίο ενισχύει τη θέση της ως κορυφαίο media hub για διαφημίσεις και υπηρεσίες μέσα στο ταξί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημόσιες σχέσεις για την είσοδό της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory