
Motorola και Euroleague Basketball ολοκληρώνουν το φετινό «Bouncing For Good» στην Αθήνα
Το project της Ελλάδας σηματοδοτεί τον πέμπτο και τελευταίο σταθμό για τη σεζόν 2024-2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο project της Ελλάδας σηματοδοτεί τον πέμπτο και τελευταίο σταθμό για τη σεζόν 2024-2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε Head of Corporate & Regulatory Affairs GMCI (Greece, Malta, Cyprus, Israel)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία προάγει τη σημασία της άσκησης για έναν συνειδητό και υγιεινό τρόπο ζωής, τρέχοντας για καλό σκοπό και στηρίζοντας χορηγικά μία από τις σπουδαιότερες αθλητικές γιορτές της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των πολλαπλών δράσεων που ανέπτυξε ο ΔΕΣΜΟΣ σε συνέχεια των καταστροφικών πλημμυρών στη Θεσσαλία, βρήκε ένθερμο υποστηρικτή τον Όμιλο ANTENNA που μέσα από την τηλεοπτική εκπομπή “5Χ5” ΣΠΕΣΙΑΛ με τον Θάνο Κιούση συγκέντρωσε χρήματα για το το πρόγραμμα «Δεσμός για τα Σχολεία» στη Θεσσαλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ΝΕΡΑ ΠΗΓΩΝ ΓΡΑΜΜΟΥ με το φυσικό μεταλλικό νερό ΑρρένΑ, ανακοινώνει με χαρά τη νέα της συνεργασία με την αγαπημένη ταξιδιωτική εκπομπή Happy Traveller, που προβάλλεται μέσα από τη συχνότητα του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σημαντική διάκριση από το Great Place to Work® Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συνέδριο διοργανώνουν η εταιρεία επικοινωνίας Reputation Unique και το Ινστιτούτο Πολιτικής Υγείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BEYOND 2025 αποτελεί σημείο αναφοράς για την καινοτομία στην ευρύτερη περιοχή και η MSCOMM είναι εκεί, στο επίκεντρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSocial media και δημιουργική επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια συνεχόμενη χρονιά, η Lidl Ελλάς, μέσα από στοχευμένες ενέργειες, συνεχίζει να συμβάλλει ουσιαστικά στη δημιουργία ενός ασφαλέστερου περιβάλλοντος για κάθε παιδi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του προγράμματος «Δεσμός για τα Σχολεία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία συμμετέχει για πρώτη φορά ως στο Delphi Economic Forum X, προωθώντας τη «Συνειδητή Διατροφή» και αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο και δράσεις για μια διατροφή πιο υγιεινή, βιώσιμη και δίκαιη για όλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory