
kovald: Νέα συνεργασία με τη Σχεδία
Μετατρέποντας την αλληλεγγύη σε πράξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετατρέποντας την αλληλεγγύη σε πράξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με το «Όραμα Ελπίδας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pobuca θα συμμετέχει ενεργά στις πρωτοβουλίες του GR.EC.A για την προώθηση και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Lidl Hellas λειτουργεί ως αρωγός σημαντικών δράσεων που έχουν ως στόχο την προστασία και τη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εκδόσεις Παπαδόπουλος και το βιβλιοπωλείο IANOS προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου «Η φυγή: Ένας στρατιώτης αφηγείται», την Τρίτη 1 Οκτωβρίου, στις 19.30.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 23η συνεχή χρονιά, η COSMOTE προσφέρει 30 υποτροφίες ύψους από 15.000€ έως 25.000€.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφέρει μια βελτιωμένη και ολοκληρωμένη εμπειρία χρήστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο περίπτερο της Volton ξεχώρισε για το πρωτοποριακό του design, με τρεις διαφορετικούς χώρους, χώρο ψυχαγωγίας, B2B και Activation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί, διαδίδουμε το μήνυμα της πρόληψης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα αποτελέσει «Επίσημο Προμηθευτή» της ομάδας για την αγωνιστική περίοδο 2024 - 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύγχρονος σχεδιασμός, τεχνολογία αιχμής, διαδραστικές δυνατότητες και φιλική προς τον επισκέπτη πλοήγηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υποστήριξη της Ελληνικός Χρυσός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory