ΒΙΚΟΣ COLA: Επίσημος χορηγός του Stoiximan SUPER CUP
Το Stoiximan Super Cup σηματοδοτεί την έναρξη κάθε μπασκετικής χρονιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Stoiximan Super Cup σηματοδοτεί την έναρξη κάθε μπασκετικής χρονιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δωρεά 49 επιχειρησιακών στολών μοτοσικλετιστών στη Διεύθυνση Άμεσης Δράσης Αττικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επετειακό βίντεο για την ανανέωση της συνεργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προς το παρόν δραστηριοποιείται στην Κύπρο, αλλά σύντομα θα επεκταθεί και στον ελλαδικό χώρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με το BBDO Group
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάστηκε πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε επίπεδο Social Media, Digital Marketing, OOH, Radio & Web design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ομάδα της Κηφισιάς αγωνίζεται στη Stoiximan Superleague για την περίοδο 2025-2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eρωτήθηκαν πάνω από 1,5 εκατομμύρια εργαζόμενοι στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Θέμης Χασιώτης ολοκληρώνει την επαγγελματική του διαδρομή στην εταιρεία στο τέλος του χρόνου για να επικεντρωθεί στις δικές του επιχειρηματικές δραστηριότητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος της παρουσίας της ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ήταν να ενισχυθεί ο θεσμικός της ρόλος ως πυλώνα υγιούς συνεργασίας μεταξύ δημιουργών / δικαιούχων δικαιωμάτων και της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εθελοντές της εταιρείας σε συνεργασία με την Ithaca προσέφεραν σχολικά είδη και δώρα σε παιδιά και οικογένειες που έχουν ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory