
Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO & Partner της Hill + Knowlton Strategies: Παντός Καιρού*
Η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO & Partner της Hill + Knowlton Strategies μας μίλησε για τον ρόλο των εταιριών Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO & Partner της Hill + Knowlton Strategies μας μίλησε για τον ρόλο των εταιριών Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 7,8 και 9 Νοεμβρίου, 10 κορυφαία bar της πόλης ανοίγουν τις πόρτες τους σε top bartenders του εξωτερικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Hobby Festival 2022 έχει καθιερωθεί ως η μεγάλη γιορτή για την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιοργάνωση Halloween event.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία με τη ForestView έχει ως στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand bookdialysis.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για ανάθεση 1,26 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποίηση ενός συνεκτικού και ολοκληρωμένου σχεδίου δράσεων δημοσιότητας και επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ecogenia είναι μη κυβερνητικός οργανισμός με σκοπό να εισάγει στην Ελλάδα το μοντέλο της “θητείας του ενεργού πολίτη”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα πραγματοποιηθεί στη Λάρισα στις 2-4 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory