
ΥΠΑΑΤ: Spec 1,2 εκατ. ευρώ για δράσεις δημοσιότητας
Υλοποίηση ενός συνεκτικού και ολοκληρωμένου σχεδίου δράσεων δημοσιότητας και επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποίηση ενός συνεκτικού και ολοκληρωμένου σχεδίου δράσεων δημοσιότητας και επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ecogenia είναι μη κυβερνητικός οργανισμός με σκοπό να εισάγει στην Ελλάδα το μοντέλο της “θητείας του ενεργού πολίτη”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα πραγματοποιηθεί στη Λάρισα στις 2-4 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαροχή υπηρεσιών επικοινωνιακής υποστήριξης των δράσεων του Ελληνικού Κτηματολογίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής Plan B και την M art.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει την επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επανάκτηση της δυναμικής του προορισμού «Αθήνα» μεταπανδημικά, η βελτίωση των υφιστάμενων και η δημιουργία νέων υποδομών με έμφαση σε μητροπολιτικό συνεδριακό κέντρο, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων σε εκδήλωση του ΣΕΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικεφαλής Δημοσίων σχέσεων, Μάρκετινγκ κι Εταιρικής Υπευθυνότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώτος κύκλος της πρωτότυπης σειράς «The Bear», είναι τώρα διαθέσιμος με όλα τα επεισόδια, αποκλειστικά στο Disney+.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κατάστημα Πλαίσιο Κηφισιάς γέμισε με κόσμο και παρέα με τον Φάνη Λαμπρόπουλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ολοκληρωμένη διαχείριση αστικών αποβλήτων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory