
Αντιπαράθεση ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ για την παρουσία του επικοινωνιολόγου κ. Γκρίνμπεργκ στην ΔΕΘ
Η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ και η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ και η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία αφορά στο σύνολο της εταιρικής επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνέργειες δημοσιότητας και πλάνο επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει την διαμόρφωση μιας συνολικής ανθρωποκεντρικής στρατηγικής, με έμφαση την καινοτομία και την ανάπτυξη στην Action Global Communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, η Interbus ανέλαβε την πρωτοβουλία να προβάλλει την αδιαμφισβήτητη αξία και την υψηλή σημασία πολιτιστικών φορέων και οργανισμών της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Iάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, ανακοίνωσε την απόφαση της εταιρείας να προχωρήσει άμεσα στην ανάληψη συγκροτημένης πρωτοβουλίας στήριξης της πολιτείας, με την προώθηση δέσμης σχετικών συνεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απόλαυση ενός ποτού, όταν γίνεται με μέτρο, αποτελεί κομμάτι ενός ισορροπημένου τρόπου ζωής και των κοινωνικών συναναστροφών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια πρωτοβουλία του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ που προάγει τις αρχές της κυκλικής οικονομίας και της βιομηχανικής συμβίωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Επιτροπή δημοσιεύει σήμερα τις εκθέσεις των Facebook, Twitter, TikTok, Microsoft και Google σχετικά με τα μέτρα που έλαβαν τον Ιούνιο για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης σχετικά με τον κορονοϊό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέοι, συχνά έχουν την τάση να δοκιμάζουν και να πειραματίζονται με το αλκοόλ από σχετικά μικρή ηλικία, κυρίως όταν μπαίνουν στην εφηβεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα τρέξει σε τοπικό επίπεδο τις καμπάνιες Europe in my Region και NextGenerationEU
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory