
L'oreal Hellas: Στο πλευρό των περιοχών που επλήγησαν από τις πυρκαγιές του 2018 στην Αττική
Η L’Oréal Hellas βρίσκεται και πάλι στο πλευρό των περιοχών, που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2018 στην Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L’Oréal Hellas βρίσκεται και πάλι στο πλευρό των περιοχών, που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2018 στην Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει επικεφαλής του νέου τμήματος Εταιρικών Υποθέσεων και Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ισχυρότερες προτιμήσεις των καταναλωτών κάνουν τα επώνυμα προϊόντα να απολαμβάνουν υψηλότερες τιμές, αυξάνοντας το περιθώριο κέρδους και την απόδοση των επενδύσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θρύλος του ποδοσφαίρου υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο με το οποίο έγινε ο Παγκόσμιος Πρεσβευτής της εμβληματικής αλυσίδας εστιατορίων, ψυχαγωγίας και ξενοδοχείων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Womanitee βρισκόμενο στο πλευρό των γυναικών του επιχειρείν και αντιλαμβανόμενο τις νέες απαιτήσεις που διαμόρφωσε η covid εποχή, διοργανώνει τον 1ο διαγωνισμό γυναικείας επιχειρηματικότητας, σε συνεργασία με τη Rakuten Viber και τον Enneas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο τη δημιουργία μιας μόνιμης υπαίθριας έκθεσης στο κέντρο της πόλης, ολοκληρώθηκε η ενέργεια «Ομορφαίνουμε τη Γειτονιά» από τη FIX Hellas και τον ΑΚΤΟ, στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας που διατηρεί η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με τον εκπαιδευτικό όμιλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔίνει φωνή σε σκοπούς που σχετίζονται με τις αξίες που πρεσβεύει η L'Oréal Paris: ίσα δικαιώματα, φεμινισμός, αποδοχή της διαφορετικότητας και βιωσιμότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε την υπογραφή της διεθνούς φήμης εταιρία παραγωγής The Dark Candy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σύμβολο της ιταλικής μόδας και επιχειρηματίας, Chiara Ferragni, θα αντιπροσωπεύει την εταιρεία επαγγελματικών εργαλείων πολυτελείας για το hair-styling ghd (good hair day) ως International Brand Ambassador.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hyundai Motor Europe γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών υποστηρίζοντας δύο δραστηριότητες με σκοπό την βιωσιμότητα των θαλασσών και των ωκεανών του κόσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH AB Bασιλόπουλος φροντίζει το περιβάλλον σήμερα και για τις επόμενες γενιές. Φέτος, γιόρτασε την εβδομάδα περιβάλλοντος και συμμετείχε στο EcoFest 2021, που πραγματοποιήθηκε στις 4-6 Ιουνίου στην Πλατεία Νερού, στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και ο Ελληνικός Οργανισμός Ανακύκλωσης, σε συνέχεια των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στέλνουν ένα ισχυρό μήνυμα για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory