
Δρ. Αθανάσιος Παπαδόπουλος: H χώρα χρειάζεται ανθρώπινο δυναμικό άρτια καταρτισμένο
O Προέδρος της Ένωσης Ελλήνων Χημικών για την στοχευμένη επαγγελματική κατάρτιση που προσφέρει η ΕΕΧ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Προέδρος της Ένωσης Ελλήνων Χημικών για την στοχευμένη επαγγελματική κατάρτιση που προσφέρει η ΕΕΧ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το κλειδί της BMW X1 στο χέρι ξεκίνησε ο Ιούνιος για την μεγάλη τυχερή της ενέργειας Μασούτη «ΑπριLucky».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο να έχει επηρεάσει θετικά τις ζωές ενός δισεκατομμυρίου ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο μέχρι το 2030, η EY εισήγαγε το 2018 το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ), EY Ripples.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος τα Bravo Sustainability Awards 2021 παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Βιώσιμης Ανάπτυξης, Bravo Sustainability Week 2021, η οποία αναπτύσσεται 31 Μαΐου με 5 Ιουνίου, με κύριο μήνυμα «Άνθρωπος και Περιβάλλον για ένα βιώσιμο μέλλον».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH WIND προχωρά στην επόμενη φάση της δέσμευσης της για βιώσιμη ανάπτυξη και θέτει 25 στόχους περιβαλλοντικής, κοινωνικής και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG) για το 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό ποιον ζήτησαν δημόσια συγγνώμη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει καθήκοντα Corporate Communications & PR Director
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τηλεοπτικό spot, του οποίου η προβολή ξεκίνησε την 31η Μάϊου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του καπνίσματος, άρχισε η ενημερωτική εκστρατεία «ΑΝΑΣΑ ΖΩΗΣ» της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας με τη στήριξη της Johnson & Johnson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα συνεργασία με γνωστούς streamers και gamers εγκαινίασε η l’artigiano με στόχο την αμεσότερη επαφή με το νεανικό ανδρικό κοινό και την επιδίωξη του brand να καθιερωθεί ως “top of mind” στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κοινότητα των gamers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος πλησιάζει και τα καταστήματα WIND την γιορτάζουν και την τιμούν με τη συμμετοχή των καταναλωτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕδώ και δεκαετίες, τα πλαστικά βρίσκονται στην καθημερινότητά μας, με κάθε άτομο στην Ελλάδα να παράγει 68 κιλά πλαστικών απορριμμάτων ετησίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το δίκτυο των εθνικών αρχών προστασίας των καταναλωτών ξεκίνησαν επίσημο διάλογο με το TikTok για την επανεξέταση των εμπορικών πρακτικών και των πολιτικών του, μετά από προειδοποίηση του Ευρωπαϊκού Γραφείου Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC) στις αρχές του τρέχοντος έτους σχετικά με παραβιάσεις των δικαιωμάτων των καταναλωτών της ΕΕ από το TikTok.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory