To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Pitch PR: Θέλουμε να είμαστε πραγματικοί business partners για τους πελάτες μας

Pitch PR: Θέλουμε να είμαστε πραγματικοί business partners για τους πελάτες μας

 

Έλλη Παναγιωτοπούλου, Director Pitch PR

Αργυρώ Κωνσταντινίδη, Associate Director Pitch PR

adb: Ποιες υπηρεσίες πρέπει να προσφέρει σήμερα μια εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων; Τι έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν;

Έλλη Παναγιωτοπούλου: Νομίζω ότι ο ρόλος μας πλέον είναι αυτός του Business Partner, που προσθέτει αξία σε σχέση με τους επιχειρησιακούς στόχους των εταιρειών. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις ριζικές αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο περιβάλλον που λειτουργούμε όλοι σήμερα  - όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη, τα social media, τα ζητήματα βιωσιμότητας και η ανησυχία για την κλιματική αλλαγή αλλά και οι αλλαγές στο ρυθμιστικό πλαίσιο. Όλα αυτά δημιουργούν νέες προκλήσεις αναφορικά με την διαχείριση της φήμης ενός οργανισμού και τις προσδοκίες του κοινού από αυτόν. Η επιτυχημένη επικοινωνία σήμερα καθοδηγείται από το σκοπό της εταιρείας, διέπεται από σαφείς αξίες και κανόνες και δημιουργεί ένα συνεπές αφήγημα (storytelling) που μπορεί να προσαρμόζεται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.

adb: Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία όσον αφορά το PR και πώς αποτυπώνεται στη στρατηγική και στη λειτουργία της εταιρείας; Τι διαφοροποιεί το agency από τον ανταγωνισμό;

Αργυρώ Κωνσταντινίδη: Διανύοντας ήδη το όγδοο έτος μας, συνεχίζουμε με τον ίδιο ζήλο και αφοσίωση που είχαμε από την πρώτη μέρα, με στόχο να είμαστε πραγματικοί business partners για τους πελάτες μας. Η ομάδα μας, αποτελούμενη από έμπειρα αλλά και νεότερα στελέχη, μας δίνει τη δυνατότητα να κατανοούμε βαθύτερα τις ανάγκες των διαφορετικών γενεών και να σχεδιάζουμε στρατηγικές επικοινωνίας που συνδέονται ουσιαστικά με το κοινό τους. Δίνουμε προσοχή στην ποιότητα των σχέσεων που χτίζουμε, εστιάζοντας στο σεβασμό, την εμπιστοσύνη και τη συνέπεια. Με προσήλωση στη συνεχή βελτίωση και ενημέρωση γύρω από τις εξελίξεις στην κοινωνία ευρύτερα, αλλά και στον κλάδο μας ειδικότερα, προσφέρουμε σύγχρονες, αποτελεσματικές και πρωτότυπες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε πελάτη.

adb: Ποιες συνεργασίες και projects της εταιρείας θα λέγατε πως έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία;

Έλλη Παναγιωτοπούλου / Αργυρώ Κωνσταντινίδη: Το 2024 έφερε συνεργασίες που μας κάνουν ιδιαίτερα περήφανους. Ανάμεσά τους η Google, που μας ανέθεσε το πρόγραμμα επικοινωνίας στην Ελλάδα, η FLIP, που συστήσαμε στους  Έλληνες καταναλωτές, μαζί με τη φιλοσοφία της ανακατασκευασμένης τεχνολογίας και η Dialectica, για την οποία αναλάβαμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα employer branding. Παράλληλα, απολαμβάνουμε τις μακροχρόνιες σχέσεις που έχουμε δημιουργήσει με πελάτες διαφόρων κλάδων, όπως το Netflix, η Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕνΕΑΠ), ο Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ), η Kaspersky, η Ayvens, ελληνικές εταιρίες που αποτελούν παράδειγμα ανάπτυξης και συνέπειας, όπως η Κρι Κρι ή η Αφοί Χαΐτογλου.

CONTACT DETAILS

ONOMA:
Pitch Pr Strategic Communications agency

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: 
Ευμολπιδών 11, 11854 Αθήνα

ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
216 8001595

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Κατερίνα Τσιτσιρίγγου, Back office

Στρατηγική επικοινωνία και Public Affairs για την Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕνΕΑΠ), από την Pitch PR

Η Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕνΕΑΠ) εκπροσωπεί τις επιχειρήσεις που διακινούν και εμπορεύονται το 80%+ των επώνυμων μαρκών αλκοολούχων ποτών στη χώρα. Με στρατηγικές συνεργασίες με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, αποσκοπεί στη διασφάλιση της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων και στην προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ.

Η Pitch PR υποστηρίζει την ΕνΕΑΠ από το 2021, ακολουθώντας μια ολιστική προσέγγιση, όπου Public Affairs και επικοινωνία αλληλοτροφοδοτούνται, ενδυναμώνοντας τη φωνή του κλάδου στα κέντρα λήψης αποφάσεων και τη δημόσια σφαίρα και ενισχύοντας τη φήμη του ως υπεύθυνου κοινωνικού εταίρου.

Βασικός στόχος της τελευταίας διετίας ήταν η ενίσχυση των σχέσεων με τους κοινωνικούς εταίρους, προκειμένου να προβληθούν τόσο η σημασία του κλάδου για την οικονομία όσο και η ασφαλής κατανάλωση των προϊόντων που περιέχουν αλκοόλ. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήσαμε μια ολοκληρωμένη εκστρατεία, που περιελάμβανε το engagement κορυφαίων κυβερνητικών αξιωματούχων σε μια εκστρατεία που προβάλλει τη μηνυματολογία και ενισχύει το υπεύθυνο προφίλ του κλάδου, επιτυχημένες συναντήσεις με τον Τύπο που οδήγησαν σε αξιόλογο δημοσιογραφικό περιεχόμενο, τη χρήση native αρθρογραφίας, την αξιοποίηση content creators και τη συμμετοχή σε διοργανώσεις όπως το Athens Bar Show. Κορύφωση της εκστρατείας ήταν η καμπάνια υπεύθυνης κατανάλωσης “Rethink Drink” (σε συνεργασία με την Savvy Partners) που λάνσαρε η ΕνΕΑΠ με τη συνυπογραφή του Υπουργείου Υγείας, η οποία παρουσιάστηκε σε εκδήλωση που χαιρέτισαν ο υπουργός και ο υφυπουργός Υγείας (Μάιος 2024). Οι PR ενέργειες γύρω από την καμπάνια έχουν μέσα σε 4 μήνες πετύχει περισσότερα από 150 οργανικά δημοσιεύματα με PR value > €155K, τα πρώτα τρία native articles έχουν πετύχει 600K impressions και 19K unique views, ενώ οι πρώτοι τρεις content creators έχουν προσελκύσει 188K total views και interactions από 6,8K+ χρήστες.

Λανσάρισμα της Flip, της μεγαλύτερης πλατφόρμας refurbished ηλεκτρονικών συσκευών στη Ν.Α. Ευρώπη, στην ελληνική αγορά από την Pitch PR

Η Flip, το πρωτοποριακό marketplace για ανακατασκευασμένες ηλεκτρονικές συσκευές, λανσαρίστηκε στην Ελλάδα την Black Friday του 2023, με την Pitch PR να αναλαμβάνει την παρουσίαση της εταιρείας στο ελληνικό κοινό. Μέσα από στρατηγικές συνεργασίες με κορυφαίους  Έλληνες influencers, δημιουργήθηκαν φρέσκες και εποχικές καμπάνιες με έμφαση στο χιούμορ. Η πρόκληση για την Pitch PR ήταν διπλή: αφενός η εισαγωγή ενός νέου brand σε μια αγορά με ισχυρούς retailers τεχνολογίας, και αφετέρου η εκπαίδευση των καταναλωτών σχετικά με τη φιλοσοφία της ανακατασκευασμένης τεχνολογίας και της κυκλικής οικονομίας. Η καμπάνια επικεντρώθηκε στην ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών των προϊόντων της Flip, της ταχύτητας εξυπηρέτησης και των ανταγωνιστικών τιμών.

Η καμπάνια, η οποία είχε ως κύριο στόχο τη δημιουργία και την ενίσχυση του brand awareness της Flip, περιλάμβανε -σε συνδυασμό με άλλες επικοινωνιακές ενέργειες- τη συνεργασία με creators που το κοινό εμπιστεύεται και ταυτίζεται. Αυτές οι συνεργασίες ανέδειξαν τα μοναδικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας και συνέβαλαν στην εξοικείωση των καταναλωτών με την έννοια του "refurbished". Με influencers όπως η  Άννα Μαρία Βέλλη, ο Αλέξανδρος Τσουβέλας και η Φελίσια Τσαλαπάτη, η Flip χρησιμοποίησε δυναμικά τα social media, για να προσεγγίσει το νεανικό κοινό 18-25 ετών και γονείς. Μια από τις κορυφαίες ενέργειες ήταν το ταξίδι του ambassador Σάκη Κατσούλη στο hub της εταιρείας στη Ρουμανία, που ενίσχυσε την αξιοπιστία της Flip. Στο πρώτο έτος λειτουργίας της στην Ελλάδα, η Flip σημείωσε 11.200 πωλήσεις αξίας 38 εκατομμυρίων ευρώ, προσελκύοντας κυρίως νεανικό κοινό και γονείς, με δείκτη ικανοποίησης πελατών (NPS) που έφτασε το 82%.