To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

PR bizz: Οι δημόσιες σχέσεις μπορούν και έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα

PR bizz: Οι δημόσιες σχέσεις μπορούν και έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα

H Νάνσυ Υφαντίδου Founder της PR Bizz μίλησε στο #PR AGENCIES και στάθηκε στις δεξιότητες που πρέπει να έχουν οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων.

Θεωρείτε πως έχει αλλάξει ο ρόλος των επαγγελματιών και των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων σήμερα; Ποιες δεξιότητες πρέπει να διαθέτουν στη σημερινή εποχή και πού πρέπει να εστιάζουν;

Είναι γεγονός ότι καμία εποχή πριν από τη δική μας δεν είχε να αντιμετωπίσει μεγαλύτερες προκλήσεις αλλά συγχρόνως περισσότερες ευκαιρίες και δυνατότητες, για τους επαγγελματίες του κλάδου μας. Οι κανόνες της επικοινωνίας αλλάζουν καθημερινά, επαναπροσδιορίζονται. Ο ρόλος του PR agency εμπλέκεται πλέον σε όλους τους σημαντικούς τομείς μιας εταιρείας. Οι πελάτες έχουν ανάγκη τώρα περισσότερο παρά ποτέ μια ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας που να είναι δημιουργική, πρακτική, ευέλικτη, προσαρμοστική. Οι εταιρείες επικοινωνίας μπορούν να «παραδώσουν» πλέον άριστα αποτελέσματα, γιατί έχουν συμπεριλάβει νέες υπηρεσίες και νέες δεξιότητες.  Έχουν επενδύσει σε στελέχη με ολοκληρωμένο προφίλ και γνώσεις. Σε μυαλά προσαρμοσμένα στην digital εποχή, που δεν στοχεύουν μόνο στη δημιουργία περιεχομένου και στο περιβόητο engagement, αλλά σε στελέχη που με διαρκή εκπαίδευση και έρευνα  μπορούν να «κτίζουν» το μήνυμα που θέλουν να περάσουν με διαδραστικές ενέργειες δημιουργώντας εμπειρίες.

Γι’ αυτόν το λόγο οι άνθρωποι της επικοινωνίας πρέπει να έχουν διαρκή και σφαιρική ενημέρωση -εγώ τη λέω «πολυγνωστικότητα»- να  προσφέρουν insights σχετικά με τις τάσεις που διαμορφώνουν τις αντιλήψεις για μια εταιρεία, με αυξημένη εξειδίκευση στα νέα εργαλεία. Να εστιάσουν στην επίλυση των προβλημάτων, στη μεγάλη εικόνα. Να έχουν κριτική σκέψη, ομαδικότητα,  προσαρμοστικότητα και δεξιότητες στις ανθρώπινες σχέσεις, τα λεγόμενα softskills. 


Ευγενία Σαμαρά από την καμπάνια Kechris Winery

Ποια είναι η φιλοσοφία και η στάση της εταιρείας σε αυτό το περιβάλλον; Πού θα λέγατε πως εξειδικεύεται και ποια στοιχεία τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;

Η ευελιξία και η συνεχόμενη ενημέρωση σχετικά με τις νέες τάσεις και τα νέα μέσα. Η παρακολούθηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς μέσα από έρευνες μας καθιστά επίκαιρους και μπροστά από κάθε ανταγωνιστή. Αφουγκραζόμαστε την αγορά, κατανοούμε πραγματικά τις ανάγκες του πελάτη και σχεδιάζουμε για τον καθέναν ξεχωριστά.

Μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα να είναι μετρήσιμο και να αξιολογούμε έτσι τη δουλειά μας.

Η δική μας φιλοσοφία, στην PR BΙΖΖ, είναι η επένδυση που έχουμε κάνει στην ανθρώπινη χημεία και στις διαπροσωπικές σχέσεις με τις εταιρείες που συνεργαζόμαστε.

Σκεφτόμαστε πριν από τους πελάτες μας, για τους πελάτες μας. Προσπαθούμε να ανατρέπουμε τα δεδομένα, αντεπεξερχόμαστε στις αλλαγές, σε οποιαδήποτε challenge και λειτουργούμε ως η κινητήριος δύναμή τους.

Όλα αυτά τα στοιχεία μάς έχουν δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και την «προστιθέμενη αξία» που χρειαζόμαστε, για να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό με απόλυτη επιτυχία.

Μέσα από τις ανάγκες που ορίζει η ψηφιακή εποχή, τα τελευταία χρόνια έχουμε αποκτήσει μια εξειδίκευση στο Influencers marketing. Οι influencers γίνονται όλο και πιο χρήσιμοι για τις εταιρείες λιανικής πώλησης με την άνοδο των socialcommerce. Ακόμα και για μάρκες που θεωρούνται κλασικές ή πολύ εξειδικευμένες, πλέον υπάρχει σίγουρα ένας influencer που να ταιριάζει και να μπορεί να προσεγγίσει το κοινό που τις ενδιαφέρει περισσότερο.

Επιπλέον, έχουμε κρατήσει ενεργό το κομμάτι των εκδηλώσεων. Με γνώμονα πάντα το άρτιο αποτέλεσμα και πλαισιωμένοι από το ικανότερο ανθρώπινο δυναμικό, η PR BIZZ σχεδιάζει, δημιουργεί και υλοποιεί επιτυχημένες εκδηλώσεις που γίνονται θεσμοί, ενισχύοντας παράλληλα τις προωθητικές στρατηγικές των εταιρειών που συνεργαζόμαστε.


Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες και κάποια projects που ξεχωρίζετε;

Φέτος στις αρχές του καλοκαιριού, στο πλαίσιο των επετειακών εκδηλώσεων των 100 Χρόνων Μνήμης από τη Μικρασιατική Καταστροφή, δουλέψαμε σε συνεργασία με 35 Πολιτιστικούς Συλλόγους και το Δήμο Θεσσαλονίκης σε μία από τις πιο συγκινητικές και επιτυχημένες εκδηλώσεις της πόλης. Οι «Γεύσεις Μνήμης» ήταν πραγματικά ένα μαγικό ταξίδι μέσα από γεύσεις και αρώματα της ευρύτερης περιοχής της Μικρασίας, του Πόντου και της Θράκης.

Όσον αφορά στις υπόλοιπες συνεργασίες μας, για όλες είμαι περήφανη, γιατί τις κτίζουμε όλες με το ίδιο μεράκι και αγάπη.

Ετοιμάζουμε βέβαια και πολλά νέα projects υψηλών προδιαγραφών, που θα ανακοινώσουμε το επόμενο διάστημα.

CONTACT DETAILS

ΟΝΟΜΑ

PR BIZZ Public Relations
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Παγγαίου 4, Λαδάδικα Θεσσαλονίκης 54625
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
2310590570
E-MAIL
info@prbizz.gr
URL
www.prbizz.gr
YΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 
Νάνσυ Υφαντίδου, Founder